۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

ننگ بر جمهوری اسلامی و بی لیاقتی هایش که نه تنها انقلاب و اسلامش را صادر نکرد که وارد کننده نا امنی و بیچاره گی مردم شد



خیلی از خون ریزها و ناجوانمردهای تاریخ قربانی هستند.قربانی خانواده یا جامعه یا حکومت.
اما آنچه که حیرت انگیز به نظر می رسد راه غلط و رو به قهقرایی این قربانی هایی است که مبارز یا حاکم می شوند. آنها رو به همان نجاستی که از آن فرار کرده اند می گذارند.
از خمینی که من او را یک کلاهبردار می دانم بگذریم به مجاهدین می رسیم.آنها واقعن مبارزه کردند تا انقلاب شد.برایش زحمت کشیدند.اما چقدر زود نه تنها جای خمینی را در ظلم گرفتند که از او شنیع تر برخورد کردند و حتا ضد انقلاب و ضد خمینی ها آنها را سخت ترین و مهم ترین دشمن می دانند!
خامنه ای با توجه با تعاریفی که از او شنیده ایم یک مبارز واقعی یک صوفی صفت خوش برخورد و یک انسان وارسته بود.قدرت چه کرد که او امروز دعایی جز آرزوی مرگ از اکثریت مردم نمی گیرد؟
در اینکه به مردم سیستان و بلوچستان همیشه ظلم و بی توجهی شده و انقلاب سال ۵۷ به آنها هم ظلم کرد و هم تحقیر هیچ شکی نیست اما حیرت آور است که چرا برای مبارزه با ظلم همان ظلم به مظلوم و نه ظالم را!! انتخاب می کنند؟
گروه جندالله زمانی آمد و گفت برای احقاق حقوق آن استان و مردم بی گناه و همیشه خسته اش آمده اما طولی نکشید که دچار همان خونخواری شدند که دشمنانشان بودند جنایت.حماقت.نادانی و بی رحمی.
چه چیزی در بشریت سبب می شود که کودک ۱۴ ساله بلوچ با شستشوی مغزی که یک طالبانی یا القاعده ای شرور و جنایت پیشه به او داده خودش را میان کودک و زن و مرد بی گناه منفجر کند و راهی را در پیش بگیرد که دشمنش را برای ‍آن محکوم می کرد؟
تصور نمی کنم این گروه از زمانی که سربازان نیروی انتظامی را سر بریدند تا به حال که به زن و بچه و پیر و جوان حمله می کنند دیگر به عنوان ایرانی یا مظلوم واقع شده دیده شوند.آنها حالا یک عده تروریست هستند که هیچ چیز و هیچکس گناه و بوی تعفن شان را تطهیر نمی کند.
و هیچکس و هیچ چیز به اندازه حکومت جمهوری اسلامی با بی کفایتی ها و بی لیاقتی هایش مقصر نیست که اجازه داده کمبود فرهنگی تحصیلی اقتصادی از بعضی بچه های سیستان و بلوچستان دیار رستم دستان یک مشت خونخوار که در شهر ول شده اند ساخته شود.جمهوری اسلامی که با بی لیاقتی نمی تواند از مرزهای کشور محافظت کند و چنگیزخان های تاریخ معاصر یعنی القاعده ای ها با سواستفاده از فقر همه جانبه این کودکان از آنها تروریست می سازد.
ننگ بر جمهوری اسلامی و بی لیاقتی هایش که نه تنها انقلاب و اسلامش را صادر نکرد که وارد کننده
ناامنی و بیچاره گی مردم است.انقلابی که به نام اسلام به خورد ساده لوحان داده شد.



۴ نظر:

  1. مطلب خوبی نوشتی عزیز ..
    ننگ بر جمهوری اسلامی..حکومت های مذهبی از آغاز پیدایش تا کنون همیشه جنایت کار بوده اند.

    پاسخحذف
  2. بهترین تحلیلی که تا حالا خواندم
    دمت گرم پریسا خانوم

    پاسخحذف
  3. گفتنیها را بیان کرده ایید متاسفانه باید بگویم این روزهای خوب ماست که در آینده متاسفانه بیشتر شاهد چنین اتفاقهایی خواهیم بود که محصول آنچه اینها در این سی ساله کاشته اند خواهد بود.

    پاسخحذف
  4. http://iranasreroshangari.blogspot.com/2010/12/blog-post.html
    --------------
    جلسه پرسش و پاسخ پيرامون مسايل فرهنگي , سياسي ايران در مسنجر پالتاك _ سخنران : مهندس بهرام مشيري






    تالار : ايران عصر روشنگري
    سخنران : مهندس بهرام مشيري
    به همراه جلسه پرسش و پاسخ پيرامون مسايل فرهنگي سياسي ايران
    شنبه 4 دي 1389_
    25 December 2010_
    ده شب به وقت ايران

    پاسخحذف