۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

سپاس بی کران از دکتر نوری زاده

نمی دانم چند نفرتان از آنهایی هستید که در اواخر دهه هفتاد خورشیدی سردرگم از جامعه ی بسته ماهواره را تازه می شناختند و بعضی ها فقط با رقص و آوازها شاد بودند و بعضی ها سرشان درد آمد برای شناخت سیاست.
من یکی از آنها هستم که یکی دو ماه بعد از رقص و آوازها خسته شدم و سیاستش را چسبیدم.نمی دانم در ذات خودم بود یا مرحوم پدرم تاثیر داشتند.
هر چه که بود سبب شد حالا دوازده سال بعد از آن روزها یک سیاست زده در غربت باشم.
دکتر علیرضا نوری زاده را از همان سالها شناختیم.افشای شکنجه سعید امامی و نزدیکانش اوج شناختنش برای مایی بود که نمی دانستیم قدیم تر ها روزنامه نگار موفقی بوده است.
من همیشه معتقدم به ایشان برای افشاگری ها و تحلیل های پر احساسش مدیونیم.
چند روز پیش در پراگ بودند و من افتخار دیدارشان را داشتم.
به جرات می گویم متواضع تر احساساتی تر ایراندوست تر و بزرگوارتر از آنچه که جلوی دوربین می بینیم هستند.
من هر چه که از خوبی ها و تحلیل هایش در دیدارمان به ایشان گفتم حقیقت بود اما در برنامه تلویزیونی دوشنبه ۲۸ مارچ و چهارشنبه ۳۰ مارچ هر چه که درباره من و کتاب و همسرم گفتند دریای لطف بود.
از ایشان بی نهایت سپاسگزارم.
امیدوارم حق امثال ایشان را برای ایران نگه دارد.

۱۰ نظر:

  1. پریسا خانم دکتر نوری زاده به اضافه آنچه که شماره اشاره نمودید انسانی مومن به مفهوم واقعی کلمه میباشند نمیدانم میدانید که از اهالی محله ما امیریه میباشند و کتابی هم بنام ما بچه های خوب امیریه دارند آری ایشان در زمان شاه قلم میزدند و حتی برای فلسطین نیز شعر میگفتند مثل گرمارودی که گرمارودی سر سپرده شد و بچه محل ما آزاده تر از پیش حال راستی کتابتان را بیرون چاپ کردید و از زیر تیغ نگذشته است اگر آری چگونه میتوان تهیه نمود.
    شاد باشید

    پاسخحذف
  2. حسین اقاجان ممنون از اطلاعات خوبی که دادید.بله اتفاقن همون روز دیدار از کتابشون حرف زدند و ذوقش رو داشتند.تصور می کنم هنوز چاپ نشده ؟؟ یا جدید آمده بیرون!!
    درباره کتاب خودم همین گوشه سمت راست بلاگ کلیک کنید ((کابوس من ایران)) رو از آمازون می تونید تهیه کنید.خوشبختانه در برلین چاپ شده و نه تنها سانسور نشده است بلکه تا تونستم حرفهای دل همسن و سالهام رو زدم.
    باز هم ممنون از لطفتون

    پاسخحذف
  3. ارادتمند هر دوتون هم هستم تا اعدام!

    پاسخحذف
  4. سلام

    خدوند ایران وایرانی رااز شر این شیاطین حفظ کند. ما پیروزیم انشالله به زودی.

    پاسخحذف
  5. درود پریسا جان
    من همیشه به دکتر نوری زاده ارادت داشتم و دارم. و هیچ گاه تهمت هایی که در باره ایشان زده میشود نتوانسته نظر من را نسبت به ایشان عوض کند. و درود بر همه ایران دوستانی چون دکتر نوری زاده

    پاسخحذف
  6. سلام پریسا جان لطفاً این پیام رو منتشر کن:
    http://bayaniye02.blogspot.com/2011/04/blog-post_07.html

    پاسخحذف
  7. درود بر شما وامثال شما امیدوارم که ادامه بدید (نوشتن رو میگم)به امید روزی که باخیال راحت توی کشور خودتون بنویسید.بای

    پاسخحذف
  8. آقای نوری زاده یک کتابی دارند به نام از لابلای دفتر ایام که با خواندنش معلومات آدم بینهایت زیادتر میشود؛ از این گذشته حد تعریف ایشان به قدری واضح است که انسان به راحتی میتواند تعریف و گفته ایشان را تصور کند
    ممنون از حضورتان
    دامون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من اقای نوری زاده را واقعا دوست دارم و برایش ارزوی سلامتی و بهبودی دارم

      حذف
  9. من اقای نوری زاده را دوست دارم و برایش ارزوی سلامتی دارم

    پاسخحذف