۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

شرم بر مردمی که از تجاوز و شکنجه جوک بسازد و قاه قاه بخندد.

شرم بر مردمی که از تجاوز و شکنجه جوک بسازد و قاه قاه بخندد و به هم اس ام اس کند یا لینک بدهد به هر صفحه از هر سایتی که می تواند و بقیه هم کلیک کنند و انگشت شست رو به بالا یعنی به به خوشمان امد.ننگ بر کاریکاتوریستی که از شیشه نوشابه و باتومی که از ماتحت جوانی تو رفته و همه داراییش که غرور ۱۸.۱۹ سالگیش بوده را با خون اغشته نقاشی بکشد و بر سایت منتظر کامنتهای لوده گی و قربانتان بروم فدای پنجولتان بشوم بنشیند.لعنت به خلقی که نتواند حتا ۱لحظه تصور کند دست جوانی را از جلو گرفتن و شلوارش را پایین کشیدن و درز مقعدش را گشودن یعنی چه.نفرین به طنزنویسی که از برتری سیاهی شلاق بر سفیدی شکنجه روحی ننویسد.ننویسد که دیگر این طشت از بام افتاده لاپوشانی و طنز بر نمی دارد باید گریست بر این احوال.چه نفرین ابدی دامنگیر این جماعت شده که از هر جنایتی لطیفه بسازد و بخندد و به دشمن چراغ سبز ما بیشعوریم نشان دهد؟چه به سرمان امده که می خواهیم این راه سبز و این حرکت خودجوش و این ابروی رفته و این خونهای ریخته را هم مثل همه سالها ارام و کژدارو مریض پیش ببریم؟کدام اتفاق در این سالها تا این حد دل اقشار مختلف و عقاید گوناگون را سوزانده بود و یکی کرده بود که مثل همیشه میان راه زنگ تفریحی به خود بدهیم و لبی تر کنیم تا خدا چه خواهد؟کدام هندی زمان گاندی با خود چنین کرد؟کدام افریقایی زمان ماندلا این بی غیرتی را به خرج داد؟کدام کمونیست از نظر همه تان بی خدا در کشورهای بلوک شرق این قدر ناجوانمرد شد؟چه انتظار دارید از قربانیان تجاوز قدم پیش بگذارند حرف بزنند وقتی این رفتار سخیف را می بینند؟اگر به راستی نمی فهمید یا نشنیده اید که تجاوز یعنی جه من به شما می گویم.تجاوز یعنی از در بازجویی که تو رفتی به تو بگوید فلانم انجای مادرت بشین.حرف که نزدی بگوید ببرید حامله کنید این پسرک را.جیغ که کشیدی از درد بگوید خفه شو الان تمام میکنم.به خون ریزی که افتادی بگوید این تازه فلان من بود.. فردا انجای فلانی را ببینی ادم میشوی.اینها جوک نیست.اینها خنده ندارد.از اینها نمی شود کاریکاتور کشید تا پشت پرده نیشی زده باشی.نمی شود از انشایی که مجبورت می کنند از بغل خوابی با پدرت بنویسی مطلب طنز دراورد.دیگر روشهای هنرمندانه قدیمی کارگر این خفت و جنایت نیست.هرچه عمری با هنر !!!!!!! ایرانی پیش رفتید بس.. کمی با همت و غیرت انسانی حرکت کنید.

۷ نظر:

  1. سلام دنیا جان امیدوارم خوب باشی..از
    اینکه مرتب به من سر میزنی ممنون ..پستهای جدیدت رو هم میبینم مثل همیشه خوب و پر باره...راجع به تجاوز باهات موافقم...اما به نظرمن
    نباید مایه ی شرمساری باشه ...طوری که
    اونا این موضوع رو پنهان کنند..این
    مو ضوع باید عنوان بشه تا این آشغالای
    سادیسمی از تجاوز به عنوان اهرم فشار
    بر ای شکستن مردم استفاده نکنن..
    سابقه ی لواط بین آخوندا طولانیه ...
    بیشرفا

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. در ضمن سعید سلطانپور مبارز و شاعر
    چپی بود که سال 60 اون رو موقع جشن عقدش گرفتند و بعد کشتن! او انسان بزرگی بود..و آزادیخواه..
    نمی دونم چرا پیغام هایمن دو تایی میآد!

    پاسخحذف
  4. سلام دختر شهر خوبان . دقیقاً نمیدونم چی دیدی . شاید حق با تو باشه . اما در کل ادبیات طنز و لطیفه پردازی یه روش مبارزه هستش و تو اکثر انقلاب ها بوده . حتی همین لوث کردن قضیه تجاوز هم لازمه . این طوری پرده حرمت دریده میشه و حقیقت ها عریان میشن . اگه به خاطر شرم نه من حرف بزنم و نه شما ، دیگه کی میخواد بگه توی زندان ها چه خبر بوده؟ اگه همه خجالت بکشن و بگن بده که کل قضیه پنهان میمونه . با اینکه شرم آوره اما لازمه که کم کم گفته بشه . لازمه حتی کاریکاتورش هم کشیده بشه که اون تیپ های گوسفند صفتی که هیچ چیز رو باور نمیکنن کم کم فکر کنن پیش خودشون . بگن حتماً خبری هست که این همه سر و صدا کرده . کم کم باور کنن که دست نشونده های کثیف شون توی زندان ها دارن جنایت میکنن . متأسفانه توی ایران گوسفند مذهبی خیلی زیاد داریم . نمیتونیم اینها رو نادیده بگیریم . مجبوریم باهاشون کنار بیایم و کم کم روشون تأثیر بذاریم . این کوتوله حقیر یکی از محاسنش این بود که همین گوسفند ها رو که همیشه براشون به به میکردن رو هم از دورشون دور کرد . کاری کرد که همین الاغ ها که مرفتن ساعت ها انتظار میکشیدن که خامنه ای میخواد بره فلان شهر بتونن ببیننش از نزدیک حالا دیگه علاقه ای به رهبر و اینها ندارن . بذار کارش رو بکنه . به نظر من اگه خاتمی ماها رو از آزادی دور کرد و سوپاپ بود این کوتوله داره ایران رو به روزهای اوجش نزدیک میکنه . همون طور که دیروز هم گفتم آزادی هزینه میخواد . باید مدیریت کرد . اما بذار تا میتونه خودشون رو کثیف تر کنه . این پست فطرت کاری کرده که حالا دیگه قشر مذهبی هم میدونن توی زندان ها چه خبر بوده . کدوم بی شرفی حتی به کافر تجاوز کرده که اینها دارن میکنن ؟ از طنز و کاریکاتور هم ناراحت نشو . البته باز هم میگم نمیدونم چی دیدی . شاید هم واقعاً چیز بدی دیده باشی . اما در کل طنز هم یکی از روش هاست که با اون میشه غیر مستقیم واقعیت ها رو بیان کرد . شاید خیلی ها که دوست ندارن به سایت های خبری ماها بیان و واقعیت ها رو ببینن با دیدن اون کاریکاتر بفهمن که تجاوزی در کار بوده . نمیدونم




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  5. خواهرم، اون پست ها هم حتی ميشه از روی پوزخند و فرياد بر اون انديشه است که دست به اين کار بد تر جنايت ميزنه، من شخصاً بارها گريه کردم بر اين موضوع چی بگيم، شک شديم، من حس ميکنم بر خود من اين کار رفته. تقدير ميکنم که چقدر زيبا بيان کردی.

    پاسخحذف
  6. دستت درد نکنه. هر چه را که گفتی تو انگار که از دل من گفتی, درد دل بسیار است وگوش شنوا کم. به امید روزی که این مردم بخود آیند و بفهمند که این خودشان هستند که تمام این بلایا را با دست دیگر بر سر خودشان میاورند.
    موفق باشی.

    پاسخحذف
  7. هی آقا جا...ن... البته خانم!
    وقتی برای ایرانی ها، ایرانی بودن، اهمیت خودش رو از دست داده، همین طوری میشه. به شخص خودمون هم احترام نمیذاریم.
    طول میکشه تا درست بشه... به ماها قد نمیده...

    پاسخحذف