۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

روستای ۷۰۰ساله در ایران.مردم هنوز آنجا زندگی‌ میکنند.

اینجا روستایی نزدیک به کندوان است که بعضی‌ از خانه‌هایش ۷۰۰سال عمر دارند..من از عکاس و تاریخ عکس‌ها مطلع نیستم ولی‌ بی‌ نهایت از ایشان تشکر می‌کنم.ای کاش مسولینی دلسوز داشتیم تا این فضای حیرت انگیز را به جهانیان معرفی‌ کند. برای اینکه عکس‌ها را بهتر ببینید روی آنها کلیک کنید.تصاویر واقعی‌ گویا تر هستند.

۶ نظر:

  1. عکس های حیرت انگیزی بودند واقعن
    لذت بردم ممنون دنیای عزیز.

    پاسخحذف
  2. سلام دنیا عزیز . فکر کنم بیشتر عکس ها مال خود کندوان بود . نزدیکی های تبریز هستش . توی کوه ها رو کندن و خونه درست کردن و قدمتش هم به 5000 سال پیش میرسه . خیلی زیبا و دیدنی هستش و آب شفا بخشی هم داره که دوای سنگ کلیه هست . چندین بار تا حالا رفتم . بیشتر عکس هایی که گذاشتی مربوط به خود کندوان بود . راستی در مورد نظریه ات هم یه بلاگ دارم آماده میکنم که اثبات میکنه حرف هات رو . در مورد اصل خدا و آدم فضایی ها و اینها . حالا وقتی تموم شد میذارم تو بلاگ میبینی خودت . مواظب خودت باش . راستی عجب موسیقی متن شاهکاری گذاشتی . اصولاً از موسیقی متن بدم میاد و هر کسی که میذاره فحش میدم . چون مجبور میشم اسپیکر ها رو کم کنم که مزاحم دیگران نشه . اما این موسیقی داره دیوونه ام میکنه . چشم هام پر شد . خیلی قشنگه . خیلییییییی . از دست تو . یه ساعته گیر کردم اینجا و نمیتونم پیجت رو ببندم . تموم هم نمیشه
    لینکش رو برام بفرست که داونولدش کنم . این طوری نمیشه





    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. دنیا جان بسیار جالب .دنیا جان خوشحال میشم یکسری هم به بلاگ من بزنی.


    http://imanbesabz.wordpress.com/

    iman

    پاسخحذف
  5. واقعا" قشنگ بود دنیا!
    خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

    http://www.xblaxe.blogspot.com/

    xblaxاز بچه های دنباله

    پاسخحذف
  6. سلام دنیای عزیز

    خسته نباشید
    عکس های فوق العاده ای بود . می خواستم بدونم میتونید آدرسی دقیق تر از این روستا به من بدید تا برای عکاسی سری بزنم. ممنون میشم مشخصات بیشتری از این روستا در اختیارم قرار دهید.

    با سپاس
    وحید

    پاسخحذف