۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

آقای خامنه یی برای یادآوری عرض می‌کنم،سوراخ معروف صدام را تا گران تر از این نشده بخرید.

آخر می‌گویند یک وقتی‌ می‌رسد که آدمها سوراخ موش را به بیلیون دلار میخرند.
 چه برسد به سوراخ صدام که قد و هیکل و قامت او را در خود جا داده بود.
 اتفاقا به شما هم برازنده است و از آنجا که شما قلمی تر هستید نفس کشیدن برایتان راحت تر میشود.
 فقط یک کمی‌ به فکر ریشتان بودم.مال صدام انجوری شده بود مال شما خدای نکرده لای دست و پایتان گیر نکند خفه بشوید ؟؟
 از ما گفتن.
حالا اگر فکر می‌کنید هنوز وقتش نشده به خودتان مربوط است ولی‌ از آنجا که من میان تودهٔ مردم هستم و بیشتر از شما خبر دارم شمارش معکوس آغاز شده.
 مهم نیست دقیقا چه تاریخی !!
 ۱۶ آذر امسال یا سال دیگر !!
محرم امسال یا سال دیگر !!
 مهم این است که مردم آمدند گفتند چه چیزی را نمیخواهند.
 و شما که ۴تا پیرهن بیشتر پاره کرده اید به نلسون ماندلا هم یاد داده بودید!!میدانید, مردم وقتی‌ بدانند چه چیز نمیخواهند دیگر حاکم بر چه کسی‌ می‌خواهد حکومت کند؟؟
 داشتم فکر می‌کردم اگر همان سید علی‌ آقای پیپ کش و تارزن و شعرخوان بودید
 و به علوم انسانی‌ کار نداشتید
 و سفر کیش را بد نمی دانستید
 و خود را از قطار برای نماز صبح پرت نمیکردید
 و افکارتان به احمدی‌نژاد نزدیکتر نبود, باز هم نیازی به خریدن سوراخ داشتید؟؟
 اگرچه ,ظریفان می‌گویند در سوریه و ونزویلا و لبنان وغیره... قصرهای رویایی دارید ولی‌ شما به بیش از سوراخ امید نبندید.

۱ نظر:

  1. هی همدرد سلام
    براستی جنگ ریشه نسل ما را خشکانید
    تندرست باشی ماه بانو
    شهسوار

    پاسخحذف