۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

ارتباط ایدز با خانم وزیر.ارتباط خانم وزیر با روسپی گری یا ارتباط طرح حجاب و عفاف با هر سه؟



گاهی اوقات می شود پا روی احساسات گذاشت و ننوشت.
ولی وقتی به شعور آدم توهین بشود دیگر سکوت جایز نیست و فرد فرد ما می بایست حرف بزنیم.
خانم وزیر اخیرا فرموده اند به دلیل روسپی گری آمار ایدز بالا رفته است.
برای مبارزه با آزادی مردم و سرکوب دوباره زنان و درآوردن صدای ساده لوحان و مراجع تقلید کم مانده بود از ایدز و روسپی گری مایه بگذارید و بهانه بیاورید؟
آمار اعتیاد و سرنگهای مشترک و باز شدن در زندان ها روی مواد مخدر و بسته شدن در سریالها و فیلمها روی آموزش صحیح مسائل جنسی و ایدز در این رابطه دخیل نیست؟
اگر گفته بودید به دلیل همجنس گرایی !! بیشتر باورمان می شد زیرا شما با اسلام گرایی تان رابطه صحیح جنسی را از جوانها گرفته اید.شما دقیقا زنان را نشانه رفته اید.
دشمنی با زنان ایران و آزادی شان قدیمی است اما زنانی مانند خانم وزیر بی درایت بهداشت مایه ی ننگ
زنانه گی ما هستند.
منتظریم در پی اظهار نظرهای فاضلانه و آمار دقیق ایشان آقایان امام جمعه از این هفته دوباره حلقشان را بدرانند برای مبارزه با بد حجابی و رواج صیغه و شوهر پیدا کردن برای دختر بچه های مدرسه ای.
این وسط سهم دولت و حکومت برای آموزش صحیح و محافظت از حقوق زنان مثل همیشه صفر درصد است.
مانند نا امنی در زاهدان که فقط و فقط مقصرهایش آمریکا و اسراییل و پاکستان هستند!!!







۴ نظر:

  1. واقعاّ قشنگ گفتی نه ببخشید گل گفتی
    من نمیدونم اگه من صیغه کنم دیگه ایدز منتقل نمیشه؟ ولی وقتی بدون صیغه باشه منتقل میشه؟ چطور وقتی من اگه یه دوست همجنسیاز داشته باشم کسی بهم گیر نمیده ولی اگه یه دوست غیر همجنس داشته باشم باید تو خیابان جواب گو باشم؟ اینا واقعاّ چی فکر کردن؟

    پاسخحذف
  2. پریسا جان خون خودت را کثیف نکن، کار اینها از این بحث‌های منطقی و کلاسیک گذشته. اینها شده‌اند مثل انسانی که یبوست گرفته که باید با یک دارویی چیزی راه این یبوست را باز کرد.
    این خانم گویا یادش رفته که بطور کلی رواج ویروس اچ آی وی اول بار در بین همجنس گرا ها رواج یافت و به مرور به طبقات دیگر منتقل شد و به همین خاطر هم بود که اوایل اینها انکار می کردند که در ایران ایدز وجود دارد. حالا که آمار آن بالا رفته و دیگر نمی‌توانند آنرا لاپوشانی کنند مجبورند به شکلی آنرا به یک چیزی وصل کنند خصوصا که آقای رئیس جمهور منتخب و معجزه هزاره سوم هم سابقا فرموده‌اند ما در ایران همجنس باز نداریم در نتیجه باید آنرا به چیز دیگری وصل کنند حالا گیرم که گودرز را به شقیقه مبارک امام وصل کنند.
    در ضمن فراموش نکن که ایشان اولین خانم وزیر هم هستند در نتیجه برای اینکه در بین آقایان خودنمایی کرده باشند گاهی اوقات باید یک چیزی بگویند حتی اگر این چیزی که می‌گویند هم چرندیات باشد چه باک.

    پاسخحذف
  3. حق با خسن آقااست کارشان از این حرفها گذشته و حیف از فهم و درک که برای اینها خرج کنیم.

    پاسخحذف
  4. سلام و درود. بله از فیس بیرون اومدم حجم دلتنگی که بیشتر می شود تنهایی بهتر است

    پاسخحذف