۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

کاردار ایران در کانادا: بستن سفارت غیرعاقلانه و دور از تمدن بود"متمدنانه را از ما بیاموزید"

کامبیز شیخ حسنی کاردار ایران در کانادا در این خبر فرموده اند  :"تصمیم دولت محافظه کار [کانادا] به بستن سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتاوا و نحوه اجرای این تصمیم بی تردید غیرعاقلانه، دور از تمدن و خصمانه بوده است." و بنده پیام اسلامی ولایی ایشان را شنیدم و قصدشان را گرفتم که می بایست به آقایان کانادا این همه اصول تمدن را یادآوری کرد:

حرکت عاقلانه و متمدنانه ی آقایان با زهرا کاظمی خبرنگار ایرانی کانادایی
حرکت غیر خصمانه و متمدنانه ی آقایان با سفارت انگلستان در ایران


۶ نظر:

  1. وقاحت که شاخ و دم نداره خواهر من

    پاسخحذف
  2. حالا شما خیلی خوشحالی که سفارت رو بستند؟ واقعا نمی فهمید ما بیچاره ها ضررش رو می کنیم که ساکن هستیم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه خیر دوست عزیز در مطلب من چنین چیزی نهفته نیست

      حذف
  3. وای من تا حالا عکس مرده از زهرا کاظمی ندیده بودم :(

    پاسخحذف
  4. پریسا سلام.
    خواهر الهی شکر برگشتی‌، دست تنها ولمون کرده بودی یک مدت نبودی.

    هم دلمون پوسید هم از پس اکارها دیگه بر نمیامدم. میامدی هر از گاهی‌ دلداریمون میدادی ولی‌ خودمونیم بیوفا شده بودی.

    این جریانِ سفارت چی‌ هست؟ خدا از سرشون نگذره، هی‌ ببند و باز کن دیگه چی‌ هست؟

    خوب یا ببند که مردم برن یکجایِ دیگه مشتری بشن و یابازش کن و مشتری‌ها رو راه بنداز. من فکر می‌کردم که همشون بازاری هستن ولی‌ نه‌ فقط بچه حاجی هستن.

    پاسخحذف
  5. خب خواهر چی بگم؟
    داری کار خوب میکنی. بگم نکن بیا بشین بر دل من؟ نمیشه که.
    فقظ قسمت آخر نوشته ات را نفهمیدم توی دنیای واقعی فامیلی و دوستی فیسبوک هستی؟

    خواهر چیز میزی که نخوردی که؟ خوردی؟ دنیای واقعی فیسبوک دیگه چی هست؟

    حالا دیگه باید شور تو را هم بزنم.
    برو برو دست خدا بهمرات.

    آخ اگر دردم یکی بودی چه بودی؟
    اگر غم اندکی بودی چه بودی؟

    پاسخحذف