۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

همینکه هاله ندارد کافیست...

چند روز پیش قبل از آنکه صفحه ی فیسبوکم را ببندم دوستی استاتوس زده بود « برایم مهم نیست روحانی چه قولهایی داده و چندتایش عملی می شود! همینکه مدعی هاله نیست به رای دادنم افتخار می کنم».
نویسنده ی مطلب دوستی بیست و نه ساله- ضد دین- ضد مذهب و موافق رابطه ی جنسی گروهی خانوداگی- فوق لیسانس مدیریت و استادیار دانشگاه است.
هرچند من قصد ندارم بگویم اینها صفاتی خوب یا بد هستند و یا تفتیش عقاید کنم اما با خودم فکر می کردم; چند درصد آدمهای دنیا در بزنگاه های تاریخی به آنچه که هستند و می خواهند و می بایست! فکر می کنند؟
 

۱ نظر:

  1. درود فراوان پریسا جان ..
    نمیدونید چقدر خوشحال شدم که وبلاگتون رو پیدا کردم، نم نم دارم همه طالب رو میخوانم.
    من یکماهه که وارد پراگ شدم، دانشجو هستم و اقتصاد و تجارت میخوانم، تعجب کردم که ایرانیها هیچ جامعه خصوصی و ارتباطی با هم ندارند اینجا، در این 30 سال عمری که از خداوند گرفتم هیچوقت دلم برای دیدن یک ایرانی به این اندازه تنگ نشده بود.
    راستش فکر نمیکردم اصلا تنگ بشه!
    اما امروز که در جستجوها پیدات کردم، حسابی خوشحال شدم، که اگر چه ندیدمت، اما یک ایرانی در پراگ هست که مینویسه و خواندن همین نوشته هاش به آدم گرمی میده

    ایمیل ام رو گذاشتم،
    اگر این نوشته ام جوابی داشت، خوشحال خواهم شد.
    به خواندن پستهات ادامه میدم، اما این اواخر کم مینویسی گویا

    پاسخحذف