۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

تاریخ مینویسد: رای‌ها را خوردند یک لیوان خون هم روش.

جمهوری اسلامی حکومتی بود که با تزویر دین،ننگ دروغ و وعدهٔ عدالت،قساوت در ریختن خون مردان و زنان بزرگ بنا نهاده شد و ۳۰سال بعد با وعده مهرورزی،ریا در نجات دین و دروغ و دزدی و قساوت به مردان و زنان ارزشمند سرنگون شد. خمینی بنیان گذار این حکومت جهل و خون بود که دم از ساده زیستی‌ و صدور اسلام زد و تاریخ به گونهٔ دیگری تکرار شد و احمدی‌نژاد به ساده زیستی‌ و بوی بد بدن و لباس مندرس خود را به جهانیان معرفی کرد. می‌خواست با انکار هولکاست اسلام را صدور کند و با ریختن خون جوانان و در بند کردن فرهنگیان و دانایان حکومتی جدید بنا کند. او که همانند رهبر بنیان گزارش نه از حقوق بشر و نه از نسل جوان و نه از پیشرفت علم و تکنولوژی خبر نداشت همان راهی‌ را رفت که ۳۰سال پیش بزرگان او رفته بودند و تاریخ را به غلط تکرار کرد و غافل شد از اینکه مردم مانند او در جا نزده اند و اجازه نمیدهند گذشته خفت بار تکرار شود. به این ترتیب حکومتی که با دزدی و خون و دروغ بنا شده بود با همین فاکتور‌های ننگین سرنگون شد.

۵ نظر:

  1. گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام
    و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان
    زخم دار است
    با ریشه چه می کنید؟
    گیرم که بر سر این بام
    بنشسته در کمین پرنده ای
    پرواز را علامت ممنوع می زنید
    با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنید؟
    گیرم که می زنید...گیرم که می برید
    گیرم که می کشید...
    با رویش ناگزیر جوانه چی می کنید؟

    پاسخحذف
  2. عالی بودولی بد نبوداز سد عل یه دستم اسم میبردی!!!

    پاسخحذف
  3. اختیار داری وبلاگ خودته!
    چون اسم کاربریم روشه واسه همین ازش مطلب نمیذارم مگر اینکه خبر مهمی واسم میل بشه و توو سایتای خبری پیدا نکنم که خداروشکر فعلا" پیش نیومده!!:دی
    خودم ننوشته بودم کار یکی از دوستان بود!

    پاسخحذف
  4. یعنی میشه؟ یعنی اون روز رو میبینیم که توی تاریخ اینها رو بخونیم و بخندیم . یعنی میاد اون روزی که برای بچه ها مون تعریف کنیم بگیم تموم شد؟




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  5. سلام
    قبلا اومدم نظر بگذارم نميشد.
    راجع به اون عكس من بيشتر منظورم اين بود كه در ايران نبوده.بله شما درست ميكي اون ساخته دست بشر يعني ناري ها كه به آرژانتين رفته اند است.
    مطلب هولوكاست عالي بود.من قبل از اين فكر ميكردم دروغه.

    پاسخحذف