۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

چه فرقی‌ می‌کند؟ مموتی نه ؟ حسن خمینی یا علی‌ مطهری یا آقای سایت الف؟

راستش را بخواهید بعد از دیدن عکس حسن خمینی در کنار مقام عظما با خندهٔ مستانه در شب شهادت فاطمه زهرا در بیت رهبری  با خودم فکر کردم:
فرقی‌ می‌کند؟مموتی نه؟حسن خمینی یا علی‌ مطهری یا احمد توکلی و امثالهم!
تنها فرقش این است که دنیا از خزعبلات تحفه اردان راحت میشود و برنامه پارازیت صدای آمریکا مهمترین سوژه اش را از دست میدهد :)
اگر حواسمان جمع نباشد نمی‌ فهمیم احمدی‌نژاد کی‌ استیضاح و محاکمه‌ شد،کی‌ جهان به رئیس جمهور خوش‌پوش و خندان جدید لبخند زد و کی‌ خدا از نایبش خامنه‌ای !! خواهش می‌کند موسوی و کروبی آزاد شوند.خامنه‌ای از اوضاع منطقه ترسیده است، با خودش خیال کرده اگر هرچه سریعتر سرو سامانی به اوضاع ندهد،تغییر عظیم و پر سرو صدایی ایجاد نکند کارش بعد از سوریه تمام است.
متاسفانه اگر مردم فریب این اوضاع را بخورند،اگر سرگرمی جدید و طناب پوسیدهٔ دیگر را چنگ بزنند باز هم گرسنگی،فقر فرهنگی‌-اجتماعی گریبانگیر کشورمان خواهد بود.من به هیچ وجه معتقد نیستم این جنگ زرگری است اتفاقاً کاملا جدی است ولی‌ به نفع مردم،منافع کشور وآینده مان نیست.
با این اوصاف نمی‌توانم شادی‌ام را از آبرو ریزی احمدی‌نژاد پنهان کنم.
'حق' ایران را از شرّ شیطان قرن نجات دهد.

۱۱ نظر:

  1. اقایی رفت لباس زیر بخرد. به فروشنده گفت لباس زیر دارید؟ فروشنده که فقط لباس زیر زنانه داشت جواب مثبت داد. در پاسخ اعتراض مشتری گفت فرقی نمیکند. لباس زیر لباس زیر است. مشتری گفت شاید لازم باشد فرقش را توی چشمت کنم تا حالیت شود. حالا داستان تکرار میشود. فرقش هم همین است که دوره خاتمی را نگاه کنی و با الان مقایسه کنی. اگر واقعا فرقش را متوجه نمیشوی برایت متاسفم چون فرقش توی چشم ملت رفته و باز شما ندیدی.

    پاسخحذف
  2. از مثال آوردنتان معلوم است که نباید با شما هم کلام شد ولی‌ محض اطلاع شما چون ممکن است به سنّ و سالتان نخورد عرض می‌کنم که دوره خاتمی را هم دیدیم و ۱۸ تیر را تجربه کردیم و هنوز زندان‌ها پر است از نتیجه خدمات ایشان.آن دوره گذشت .لازم بود .خدماتش به جای خود ولی‌ ایران دیگر یک سید خندان جدید نیاز ندارد.سیامک پورزند از سوئد به ایران برگشت ۱۰ سال پیش!! چون به اصلاح طلبها ایمان داشت.امیدوارم کار شما به طبقه ۶ نکشد

    پاسخحذف
  3. marg bar eslah talabha

    پاسخحذف
  4. پریسا جان مملکتی که در آن هنوز جن گیری و رمالی رواج دارد، همان بهتر که جن‌گیرها و رمال ها بر آن حکومت بکنند!

    پاسخحذف
  5. طبقه ۶- منظورت بود
    نمیتونم بگم زیاد با نظرت موافقم و نمیتونم هم بگم کلاً مخالفم
    اولاً که هنوز تغییر زیادی ندیدم و فعلاً در مرحله جنگ لفظی و کمی تا هنگامی هم افشاگری هستن که خوب نمیشه گفت افضاگری چون خیلیا مثل من از این مسائل آگاه بودن و آگاه هستن
    ولی خوب این جور مسائل میتونه یکم به مردم ما کمک کنه تا بتونن یکم بیشتر این افراد رو بشناسن ولی من نمیدونم چرا هنوز به اصلاحات امیدوارم. چون فکر مینکم ایران انقلاب رو تجربه کرده و دیگه نیاز به انقلاب چه رنگی وو چه غیر رنگی نداره و فقط نیاز به یک ریس جمهور شجاعی داره که پشتوانه مردمی هم داشته باشه و یتونه قانون اساسی رو عوض کنه
    در مورد وبلاگ هم قابل شمارو نداره واسه خودتونه دستور بفرمایید کلیدش رو میفرستیم پراگ دم خونه:D

    پاسخحذف
  6. امید به اصلاح طلبی از ترس انقلاب یه طرف،امید به اصلاح طلبی به خاطر مذهب یه طرف.هر دوش اما خطرناک

    پاسخحذف
  7. منهم با شما موافقم که این جنگ زرگری و دعوا سر لحاف ملا نیست اما آنچه در این نوشته برایم جالب بود میبینم واژه های بچه محلم نوری زاده در جامعه از شرف اهل قلم که به زید آبادی تا تحفه آرادان که شما استفاده کرده ایید جا افتاده است.
    شاد باشید

    پاسخحذف
  8. یک مسلمان یا یک کمونیست به ,,,مادرش خندیده اگر فکر می کند به آزادی یا دموکراسی معتقد است٬ زیرا در مرام او چیزی به نام آزادی و دموکراسی اصلاً وجود ندارد.

    پاسخحذف
  9. وقتهایی که حالم خوبه و خش بین هستم،‌میگم جواب سگ مازندرانی رو شغال مازندرانی میده.. بزار انقدر به جون هم بیفتن ، بلکه این وسط مردم یه نفسی بکشن و اوضاع کمی به نفع مردم بشه... ولی اوقاتی هم که مثل حالا سر دماغ نباشم و خوش بینی ام ته کشیده باشه، احساس میکنم از جنگ قدرتی که اون بالا ها در جریانه، جز دود و خاکستر و تورم و گرونی،‌ چیزی به مردم ساده (بی رودروایسی اش میشه: تنبل و ترسو و بی عرضه) ایران نمیرسه!

    پاسخحذف
  10. خانم صفرپور سلام

    با ديدن اين مطلبتون ياد اون شعر ايرج ميرزا افتادم که گفت :
    در ايران تا بود ملا و مفتي
    به روز بدتر از اين هم بيفتي

    منم دارم تو همون ايران زندگي مي کنم. کتابتون رو جز با آمازون ديگه چه طور مي تونم گير بيارم .


    ارادتمند : ناجور

    پاسخحذف
  11. بجای الله اکبر:
    بسیجی ..... ننت
    مجتبی ..... ننت
    بسیجی ..... ننت
    مجتبی ..... ننت

    پاسخحذف