۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

امروز احساس کردم من و شما و ایران تکه گوشتی هستیم که عرب های منطقه می خواهند تکه تکه مان کنند.

در کلاس ۱۵ نفره ی ما یک لبنانی و یک اردنی هم هستند.
<علی>خیلی خوب می پوشد.خوب با دخترهای بلوند کلاس شوخی و حال میکند.در مهمانی ها مست و رقاص خوبی است.با معلم ها و شاگردهای آمریکایی سرخوشی بسیار دارد و مودب هم هست.
< هتّان >هم دختر شوخ و شادی است.با دوست پسر چکی اش زندگی میکند.پوست زیبایش چشم همه دخترهای بلوند چکی و آمریکایی کلاس را درآورده.لباس های بسیار باز میپوشدآنقدر که در زمستان همه به او میگفتند:به زودی در خبرها خواهیم خواند که یک دختر اردنی ساکن پراگ از سرما مرده است.
امروز با آنها درباره ایران حرف زدیم.تعجب کردم وقتی گفتند چرا خیال می کنید جمهوری اسلامی بد است؟چرا از اسلام بدتان می آید؟چرا تو به شخصه خیال می کنی همه ۷۰ میلیون مردم ایران یعنی تو و افکارت؟چرا جمهوری اسلامی نباید به حزب الله کمک کند و پول نفت را به تو بدهد؟مگر می شود پول نفت را آورد در خانه تان؟چرا متوجه نیستید که ایران به حزب الله نیاز دارد؟حزب الله شما را از خطرات بزرگی مثل آمریکا و اسرائیل نجات می دهد! لبنان هرگز مثل ایران نخواهد شد چون تعداد مسیحی های کشوراندازه مسلمان هاست.ما حزب الله را دوست داریم چون ارتش ما را در برابر حمله ی اسراییل حمایت نکرد اما حزب الله با آنها جنگید و کشورمان را نجات داد.اگر منظورتان از جمهوری اسلامی نه!! آزادی پوشش و زندگی است بحث دیگری است و حق با شماست اما می توانید مثل پاکستان هم جمهوری باشید هم اسلامی و هم آزاد.
این جملات قصار البته که مسلسل وار نبود و سوال و جواب بود اما وقتی اسرار می کردند که هر روز در خبرها می بینند که آمریکا نمی خواهد ایرانی ها انرژی اتمی داشته باشند{{ بیشتر از من می فهمند که آمریکا دشمن است.}} ؟؟
بعد از چند دقیقه شنیدن فقط خندیدم و گفتم:من برایتان مثل این رژیم را آرزو می کنم.
آنقدر احمق به نظر می رسیدند که حیفم آمد مغز و اعصابم را تلف کنم.
وقتی می گویم ما ۴۰ میلیون جوان هستیم که به این رژیم رای نداده ایم.جواب می دهند در این رابطه می شود ماه ها بحث کرد!! وقتی می گویم:ما دشمن آمریکا و اسرائیل نیستیم.می گویند:تو شاید ولی آنها هستند!وقتی می گویم:این رژیم اسلام را در ذهن مردم خراب کرده!می گویند:اسلام خراب شدنی نیست اگر در جان و روحتان باشد!وقتی می گویم:در کشورمان به مردم فقیر کمک نمی کنند و شغل ایجاد نمی شود و پول نفت صرف حزب الله و فلسطین و یا به حساب آقایان می رود.می گویند:در آمریکا هم همینطور است.وقتی میگویم:دیکتاتوری را معنی کنید.می گویند:هرچه هست جهوری اسلامی نیست و اگر هست لابد اکثریت ملت شما روزی به آنها رای داده اند و برایتان خوب است.
دیگر من چه می توانم به آنها بگویم؟
فقط با تمام وجودم فهمیدم ملت ایران تنهاست.اگر نجنبد یک تکه گوشت می شود برای بلعیده شدن و بیست سال دیگر که نفت تمام شد اتیوپی و سنگال امروزی.





۱۶ نظر:

  1. من هم اگر حدود ۳۰ سال پول مفت مجانی گیرم می آمد و خرابی های کشورم را یکی دیگه مفت و مجانی درست میکرد ،همینطور بودم .ولی باید دید سیل دلار های نفتی به دلایلی به حماس و لبنان قطع بشه آنوقت این موجودات باز هم همین گونه بلبل زبانی می کنند یا خیر !

    پاسخحذف
  2. می زدی تو دهن جفتشون فک رو می آوردی پایین مادر ق... ها رو

    پاسخحذف
  3. واقعا تنهاییم
    این یعنی تاثیر ولخرجی های جمهوری اسلامی در کشورهای عربی
    میدونم چی میگی، این بحثها رو با دوستانی که طرفدار ولایت فقیه هستند باز کردم، اما فکر میکنم اینکه با یه عرب بحث کنی بیشتر اعصاب رو خرد میکنه و حرص آدم رو در میارن

    پاسخحذف
  4. پری عزیز برای من که خیلی سخته ولی تو سعی کن آرامشت رو حفظ کنی. اولین بار بود که خوشحال شدم چرا توی یک کشور آزاد مثل همین چکی که شما هستی زندگی نمی کنم

    پاسخحذف
  5. سلام.
    با توجه به اینکه در ماه خرداد قرار داریم ، و این ماه ، خصوصا 22 خرداد زمان یاد آوری حماسه خرداد های پیشین است ، بر آن شدیم تا برای تاکید هرچه بیشتر این حماسه ، فضای رسانه ای را به رنگ این روز در آوریم لذا تصمیم بر طراحی" لوگوی 22 خرداد" مخصوص قرار دادن در گوشه وبلاگ ها گرفتیم.
    از شما دوستان خواهشمندیم که در صورت تمایل کد این لوگو را در وبلاگ خود قرار دهید.
    http://22khordad90.blogspot.com/

    پاسخحذف
  6. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = ضد انتخابات آزاد = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  7. صدور حکم دستگیری مجاهدین خلق در عراق به اتهام جنایت علیه بشریت

    http://origin.radiofarda.com/content/f2_Iran_PMOI_Mujaheddin_arrest_order_Iraq_crimes_against_humanity/2097460.html?page=2#relatedInfoContainer

    دادگاهی در عراق روز یک‌شنبه حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرد.

    به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دادگاه عالی عراق، این دادگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق را متهم کرده است که به صدام حسین، رهبر سرنگون‌شده عراق، در سرکوب شورش شیعیان و کردهای این کشور کمک کرده‌اند.

    پاسخحذف
  8. مسعود رجوی دستگیر شد.

    دادگاهی در عراق روز یک‌شنبه حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرد.

    به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دادگاه عالی عراق، این دادگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق را متهم کرده است که به صدام حسین، رهبر سرنگون‌شده عراق، در سرکوب شورش شیعیان و کردهای این کشور کمک کرده‌اند.

    پاسخحذف
  9. emruz ba yek arab davam shod.saresho najur kubidam bedivaar.2bar.sare sokut nakardan tu mosabegheye football bekhatere dargozashte nasere hejazi bahs shoru shod.

    پاسخحذف
  10. داستان و رمان بخدا از هزار مرتبه گوش دادن به اخبار دید بهتری به ما از اطرافمون میده.خیلی ممنون پریسا جان. به نظر من بهتره ما وجه اشتراک هامون رو با اعراب کمتر و کشورهای متمدن دنیا بیشتر کنیم بهترین اقدام هم به حاشیه فرستادن اسلامه. این دین اصلا . شاید مخالف این حرفم باشید ولی قول میدم اگه خوب سنخیتی با منش ایرانی نداره یعنی یک کلام به ما نمیاددرمورد اسلام تحقیق کنید بعیده به نتیجه ای غیر از تنفر از اون برسید.

    پاسخحذف
  11. والله چی بگیم
    خودشون رفتن دارن عشق و خالشو میکنن بعدش توبت ما که میشه جمهوری اسلامی خوبه عالیه توپه
    بعله منم اگه یکی بهم پول تو جیبی بده میگم خوبه عالیه توپه
    فقط میتونم بگم از عرب خروم لقمه‌تر خودشه

    پاسخحذف
  12. سلام
    راستش جالبه بدونی که تو خود ایران هم صاحبان این نوع تفکر کم نیستن , اگه میگی ما 40 ملیون جوون هستیم که به اینها رای ندادیم من هم میگم که 40 ملیون گاو هم داریم که به اینها رای دادن و دقیقاً همین فکر ها رو میکنن . حاضرن بچه های خودشون از بیکاری و بی پولی دغ کنن ولی پول نفت بره برسه به این عرب های کثافت که اسلام و ولی فقیه شون راحت باشه . هر چی بیشتر میری تو شون بیشتر اعصابت خورد میشه , فقط باهاشون بحث نکن و آرزو بکن یه روزی سر خودشون بیاد . یه روزی اینجا آزاد بشه و اون کثافت ها به چنان روزی بیافتن که برا خر ها شون هم شلوار بپوشونن .



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  13. مسعود رجوی دستگیر شد.

    مسعود رجوی در حالیکه در یکی از تونلهای مخفیانه زیر زمینی اردوگاه نظامی اشرف مخفی شده بود دستگیر شد٬ وی که بشدت تغییر چهره داده بود در موقع دستگیر پیشنهاد مبلغ پنج میلیون دلار رشوه به ماموران دولت عراق داده بود. گفته می شود از مخفیگاه وی دهها میلیون دلار از پولهای اهدایی صدام حسین و همچنین مقادیر بسیار زیادی اسلحه جنگی کشف شده است. وی در موقع دستگیری ادعا کرده بود که قرارگاه اشرف از طرف صدام حسین رئیس جمهور قانونی وقت عراق به سازمان مجاهدین خلق اهدا شده و تا ابد متعلق به این سازمان خواهد بود و دیگر زمین این اردوگاه جزء خاک کشورعراق نبوده و او هیچگاه به دولت عراق اجازه تصرف اردوگاه اشرف را نخواهد داد.
    پیشتر دادگاهی در عراق حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دادگاه عالی عراق، این دادگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق را متهم کرده است که به صدام حسین، رهبر سرنگون‌شده عراق، در سرکوب شورش شیعیان و کردهای این کشور کمک کرده‌اند.

    پاسخحذف
  14. گزارش تصویری/نسرین ستوده در حاشیه نخستین دادگاه رسیدگی به ابطال پروانه وکالت اش
    درود بر شیر زنی از دیار ایران نسرین ستوده.............جرس نیوز
    چکیده :او در این دادگاه با چهره ای خندان و با اعتماد به نفس بالا حضور یافت که قوت قلب حاضران و فعالان حقوق زنانی شد که برای دیدن نسرین ستوده به کانون وکلای دادگستری آمده بودند....

    اولین دادگاه رسیدگی به پرونده ابطال پروانه ی وکالت نسرین ستوده صبح امروز با حضور نسرین ستوده در کانون وکلای دادگستری برگزار شد. نتیجه نهایی به دادگاه تجدید نظر و زمان دیگری موکول شد.

    پاسخحذف
  15. تشییع پیکر مهندس سحابی، صبح فردا چهارشنبه در لواسان
    او در سال ۱۳۸۷ به علت سال‌ها تلاش در عرصه مطبوعات برنده جایزه قلم طلایی از سوی انجمن آزادی مطبوعات ایران شد.









    چکیده :شنیده ها حاکی از آن است که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی، فشارهای زیادی را متوجه خانواده و همفکران مهندس سحابی کرده‌اند که مراسم تشییع وی در لواسان صورت...

    در پی درگذشت عزت الله سحابی، پیکر وی فردا از مقابل منزلش در لواسان تشییع می شود.
    به گزارش جرس، نیمه شب گذشته مهندس عزت الله سحابی در پی یک دوره بیماری در بیمارستان سجاد تهران در گذشت و پیکر او صبح امروز به خانواده وی تحویل داده شد.
    بر اساس خبر دریافتی، قرار است، فردا، صبح چهارشنبه، پیکر مرحوم سحابی از مقابل منزل وی در لواسان تهران تشییع شده و در گورستان همان منطقه به خاک سپرده شود .
    منزل مهندس سحابی در لواسان ، بلوار امام خمینی ، بعد از میدان گلن دووک ، خیابان پیام ، خیابان صحرای ناران ، کوچهٔ گلستان ، پلاک ۱۰ واقع شده است.
    شنیده ها حاکی از آن است که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی، فشارهای زیادی را متوجه خانواده و همفکران مهندس سحابی کرده‌اند که مراسم تشییع وی در لواسان صورت گیرد.
    در دو هفته ی اخیر که وضع جسمی مهندس سحابی بدتر شد، فشارهای امنیتی و اطلاعاتی برای برگزاری «بی مشکل» مراسم تشییع و تدفین مهندس سحابی، شدت یافت.

    پاسخحذف
  16. این مشکل را 25 سال پیش موقع خروج در ترکیه داشتم و حالا سالهاست در اینجا در محل کار و . . .با مسلمانها که بقول عوام تومون خودمونو میکشه و بیرونمون دیگران . . .

    پاسخحذف