۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

آقای جمهوری اسلامی بی زحمت پاسداران صلح تان را اینجا به پراگ هم بفرستید....

روز شنبه ۱۳ آگوست ۲۰۱۱ در میدان اصلی شهر پراگ قدم می زدیم و آخر هفته ی خوش انشالله نصیبتان بشودی داشتیم که از قضا رسیدیم به سیل عظیم همجنس گرایان و تظاهرات از قبل برنامه ریزی شده ی آنها!
نیازی نبود متعجب بشویم یا سوال بپرسیم پرچم های مخصوص و علامتهای خاص و قیافه های منحصر به خودشان اشکار بود و از آن جالب تر خانواده های بسیاری که در حمایت از انتخاب و موقعیت جنسی فرزندانشان پلاکارد و تابلو و شعار حمل می کردند.
اینکه آنها چه هدفی داشتند مهم نیست! مهم برای من نیروهای پلیس و گارد ویژه بودند که با دیدنشان نمی دانستیم بخندیم یا گریه کنیم.بخندیم از شادی و امنیتی که آنها ایجاد می کردند یا گریه کنیم به حال خودمان و مملکتمان و سنگ پای قزوین سیاستمداران دیارمان.
عکس های زیر را گرفتیم و گفتیم بگذاریم همه ببینند در این غرب جهانخوار و فاسد !!! که نیاز مبرمی به نیروهای حافظ صلح آقای نقدی هست گارد ویژه مسئولیتش فقط و فقط مقابله با خراب کاریهای تروریستی و جلوگیری از اخلال های پیش بینی نشده است.
بی زحمت گردان عاشورا و الزهرا بیایند شاید یه کم وظیفه ی حقیقی شان را یاد گرفتند.


با کلیک کردن بر روی عکسها سایز و کیفیت بهتری خواهید داشت.


ملت مظلوم غرب در حال آزار دیدن
پلیس در حال ظلم کردن


و اینجانب نگارنده که به شدت از دست گارد ویژه به نیروی حافظ صلح نیازمند است
به خصوص از دست این یکی که چشمهایش به حرکت انقلابی عکس انداختن و ژست گرفتن ما می خندد






۸ نظر:

  1. پرسیا جان
    سلام
    خوبی ؟
    نمی دانم این زبان را بلدی یا نه ! اما اگر بلدی به من بگو چه نوشته اند ! کلی آدم از طریق این وبسایت آمده اند وبلاگ من !
    http://kuruc.info/r/8/83562

    پاسخحذف
  2. این وبسایت به نظرم مجارستانی است و من بلد نیستم.ولی اشاره کردن به اینکه در گاردین نوشته که یک وبلاگ نویس ایرانی که شما باشی :)) مچ فالس نیوز رو گرفته.

    پاسخحذف
  3. روز تعتیل و به قول خودت خوب نسیب همه بشود هم مغزت سیاسی تو ؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  4. تو ایران پلیس به جای اینکه حافظ امنیت باشه خودش عامل ایجاد ترس و دلهره بین مردم هستش . هر موقع تو ایران پلیس ببینی باید خودت رو جمع و جور کنی ، چون تو همیشه یه مجرم بالقوه هستی برای پلیس ، دیگه هیچ چیز هیچ چیز هم نباشه به صدای ضبط ماشینت میتونه گیر بده و یه هفته ماشینت رو بخوابونه . حالا پوشش و ظاهر اسلامیو هزار کوفت و زهر مار دیگه بماند .



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  5. پریسا جان این پرچم رنگارنگ رو که دیدم خنده‌ام گرفت! آخه تابستونی حقیر بدون اینکه خودم بدونم تمام وقت با یک دمپایی با همین رنگ ها اینور و انور می‌رفتم بدون اینکه بدونم این رنگ‌ها مختص همجنس گراهاست. تا اینکه دختر یکی از دوستان که به من میگه عمو، اومد جلو با خنده گفت عمو جان از کی تا حالا گی شدی ما نمی‌دنستیم!؟ چهار چش نگاهش کردم و پرسیدم چی!؟ برام توضیح داد که دمپایی که پوشیدی مال همجنس گراها است! ما رو می‌گی با اینکه شاخ در آورده بودم ولی از دراوردن دمپایی خود داری کردم! تا اینکه یک روز صبح یکی از همراهان آنرا برداشته بود و مفقود کرده بود! گویا تحمل اطرافیان تمام شده بود و دیگر حاضر نبودن با من که این دمپایی را می پوشیدم توی کوچه خیابان به گردش بیایند!
    هرچه هم گشتم دیگه دمپایی رو پیدا نکردم که نکردم!

    پاسخحذف
  6. آخی
    خوش بحالتون که اینقدر آزادین
    ما چی نمیتونیم حتی به دوست دخترمون قدم بزنیم

    پاسخحذف
  7. با سلام خانم صفر پور در طول این سالها از آغاز هر بار با چنین مناسبتهایی و شبیه به آن برخورد میکنم ضمن خوردن حسرت احترام به حقوق افراد و فرهنگها و و و که اینجا رعایت میشود را برای سرزمینم و مردمان خوبش آرزو میکنم.

    پاسخحذف
  8. از روشهای دینامیکی و متغیر چه می دانید؟

    توجه :افراد دستگیر شده نکات ایمنی را نمی دانستند

    بند 12 از منشور دفاعی اِل یاسین (بیانیه 19)

    (بیانیۀ 19 شامل موثرترین، قویترین و کاراترین سبک ها و روش های مبارزۀ نرم و ضد جنگ روانی می باشد)

    http://www.freewebs.com/mansouroun/bayaniye.htm متن کامل بیانیه19

    پاسخحذف