۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

او موسا وار دریاچه ارومیه را کویربی آب و علفی کرد که هرگز نخواهی دید!


انتظار فرج بیهوده است او خودش امام عصر است و ما طی این بیست سال در انتظار مهدی مچل بوده ایم.
معجزه های عظما را که فراموش نکرده اید؟
چهل میلیون نفر را بعد از ۳۰ سال دروغ و دوز و کلک پای صندوق رای کشاندن از معجزه های حیرت انگیز اوست.
رای دادن چهل میلیون نفر به آقای مدیریت جهان بی انکه خودشان بفهمند از مرده زنده کردن اعجاب انگیز تر نیست؟
دایناسورها و هیولاها را به امامت جمعه گماشتن و جمع کردن عده ای برای تکبیر و تایید آنها معجزه نیست؟
یک میلیارد دلار جابه جایی پول از آمریکا به جیب سران فتنه! و دم نزدن مامورین اطلاعات بهت آور نیست؟
توهین به نوه بنیانگذار نظام ولایی کی اتفاق افتاد؟ در زمان این پیامبر نوشکفته و حقیقی و از قران بالاتر.
این معجزه نیست؟
چه کسی مانند ایشان توانسته است از مغز علیلی و دست چلاقی بنالد و دنیا را بخنداند؟
جز مقام عظما چه کسی می تواند به تظاهرات سکوت پیام تهدید بفرستد و فردای ان روز حمام خون راه بیاندازد؟
او موسا وار دریاچه ارومیه را کویربی آب و علفی کرد که هرگز نخواهی دید.
معجزه ی بزرگ او مملکتی است که مردمانش از همه چیز راضی هستند و عیبی نیست و آرامش و آسایش فراوان است امادکتر فیزیک جلوی خانه اش منفجر می شود.
بمب گذارهای انتحاری با آدم کشی حضور خود را اعلام می کنند.
صفحه حوادث روزنامه هاش جای سوزن انداختن ندارد از قتل و غارت و تجاوز.
ارزش پول ملی کشور را به اندازه دستمال توالت پایین آورد.
در زمانش قاتلی از فرانسه چاق و پروار برگشت و گلباران شد و معلمی را به دار آویختند.
وکلا فراری و زندانی می شوند و دست بوسان دیروز آقا معترف تلویزیونی.
آیت الله های حقیقی خانه نشین می شوند و آخوندهای دوزاری منبر نشین.
احمد زیدآبادی در سلول انفرادی و حشین بی شریعت روزنامه نگار.
از حیرت انگیز ترین معجزات آقا درآوردن اشک رفسنجانی بود برای مردم در نماز جمعه ی آخرش!
سبز و سیّد شدن احمدی نژاد بی نیاز به بته ی مخصوص!! معجزه نیست؟
بازیگر مرد عشوه ای و زیر ابرو برداشته دست بوس آقا می شود و استاد شجریان ترویج کننده ی فتنه!
معجزه های بیشمارش را نمی شماریم که خدای نکرده ریا نشود.
من شیفته ی این معجزات توبه نموده و از او طلب مغفرت می کنم.
باشد که عبرتی باشم برای نابخردانی که علوم انسانی خوانده اند.



پ ن: این مطلب را با اصلاح از یک مطلب قدیمی ام بازنویسی کرده ام.

۲ نظر:

  1. ز حیرت انگیز ترین معجزات آقا درآوردن اشک رفسنجانی بود))

    دمت گرم این جمله خدا بود :))))

    پاسخحذف
  2. پریسا جان،
    ببین اگر این بقول تو تلنگرها رو هم نزنم که میمرم که.
    خب، خواهر من اگه دلت هوس حلوا کرده تشریف بیارید اینجا خودم پنج من حلوا برات درست کنم. چرا میخوای من بیچاره رو به کشتن بدی؟ من بدون تلنگر زدن میمرم.

    در ضمن اگه خواستی بیای، از الآن بهت بگم سیگار کشیدن فقط تو بالکن مجازه ها. نگی نگفته بودم. یک عیالی دارم که شیر و پلنگ هم حریفش نمیشن. من نمیدونم چرا تا حالا منو قوورمه قوورمه نکرده.

    درضمن خیلی ممنون که منو توی بالاترین گذاشتی ولی این بالاترین چی هست؟ منکه راضی به زحمت نبودم همون وسط ترین هم میگذاشتی منو یا دور و برترین یا همین جاهاترین یا همین گوشه کنارترین هم بخدا راضی میبودم. چرا خجالت میدین؟


    بقیه پیام رو پاک میکنم چونکه مربوط به آتیلا میشه ولی توی وبلاگ خودم میارمش.

    پاسخحذف