۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

خاتمی: رای دادم تا گاگولهایی که تا الان به من امید داشتند بدانند که ما اینیم!

بنده هشت سال رییس جمهور بودم و هی درپوش گذاشتم بر سر فاضلاب نظام حالا یک مشت ساده لوح خیال کرده اند به مرگ و اسارت هدی صابر و مهدی خزعلی و ده بیست نفر از هم رزمان و شصت هفتاد تا جوان برانداز از کشتی نظام پیاده می شوم ,بی....اخ آقایان خانمهای اصلاح طلب به خصوص در حوزه ژورنالیستی خارج از کشور...

۷ نظر:

  1. پریسا جان این یادمان باشد که این ممد چاخان همان یوزف گوبلز حکومت آخوندی است فقط رژیمی که او گوبلزش است صد برابر بدتر از رژیم هیتلر هست.

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز به شما و همه کسانی که عصبانی یا دلخورند احترام میگزارم اما آیا این بار اول ایشان بود که به خلق پشت کردند راستش دوست داشتم که هیچکس اهمیتی به این موضوع نمیداد .

    پاسخحذف
  3. خیلی خوب شد! این آدم ماهیتشو رو کرد اگر چه مدتهاست که نشان داده دغدغه نظام برای او بسیار مهمتر از دغدغه ایران است!
    از این آدم اصلا بعید نیست! اگر شرکت نمی کرد جای تعجب داشت. ببین مردم به چه کسی دل خوش کرده بودند و عنان اصلاحات را به او سپرده بودند.
    مارادونا را ولش کن سید ممد را بپا تا دوباره به خودمون گل نزنه!
    می شود اینگونه فرض کرد که برای اینکه هم خدا و هم خرما را داشته باشد به دماوند رفته تا به دور از چشم دوربین ها یواشکی رای خود را بیاندازد! با یک تیر دو نشان زده ! هم ژست خود را حفظ کرده و هم دل مقام معظم رهبری را بدست آورده!
    چقدر یک ملت باید ساده و بدبخت باشد که صد بار از یک سوراخ گزیده شود! طرف سالهاست که دارد داد می زند که من تدارکات چی نظامم باز می بینی یک عده هنوز بهش افتخار می کنن!
    ما ایرانیان همیشه از شخصیت های واقعی نقش های توهمی و تخیلی و اسطوره ای می سازیم. خاتمی یک ایکس بیشتر نبود ! در دوم خرداد مردم از سر لجبازی به او رای دادند و شانسی شد مجری اصلاح طلبی در ایران و مردم هم شروع کردند در مورد او مبالغه کردن و این گوله برفی را تبدیل به آدم برفی کردند و برایش چشم و ابرو هویج گذاشتند. کم کم مردم بدهکار خاتمی شدند و جنبش دوم خرداد حاصل اقدامات او تلقی شد!

    پاسخحذف
  4. به به پریسا جان،
    فکر کردم که رفتی و دیگه ما از یادت رفتیم.
    ببین پریسا اگر توی وبلاگ من چیزی راجع به خودت خوندی، منظورم تو نبودی یک پریسا صفرپور دیگه بود. دختر همسایه بود.

    در ضمن امروز روز رای دادن بود؟
    چی شد آخرش؟

    کی برد؟ چند چند؟

    پاسخحذف
  5. سلام پریسا جان!
    خوبی؟ خوشی؟ آرزوی سلامتی دارم برات! لاگین کردم یه نامه ای رو برای آرشیو خودم بزارم تو وبلاگ یادت افتادم!
    به همسر خوبت سلام منو برسون مطالب وبلاگتم تا اونجا که تونستم خوندم، مثل همیشه خوب

    پاسخحذف
  6. نوروز بر شما فرخنده باد پیروز و سر فرازی را برایتان آرزو مندم
    دامون

    پاسخحذف
  7. ابتدا بگم که خود من با کل نظام مشکل دارم و اعتقادی به اینکه این حکومت می تواند اصلاح شوم ندارم. ولی اگر کسی و با هر اعتقادی که داشت در صدد برآمد که با آبروی خود بازی کند و تلاشی در جهت کاستن از برخی ناراسایی ها انجام دهد، چرا باید سعی در تخریب وی داشته باشیم آنهم در زمانی که خودمان در لاک خود خزیده ایم. نباید فراموش کرد که به هر حال در زمان همین آقای خاتمی بود که لجنهای حکومت هویدا شد و همگان به ذات این رژیم پی بردند و به همین خاطر هم دشمنی های حکومت با وی انتهایی نداشت. از نظر اقتصادی یک نوع ثبات را شاهد بودیم ولی از نظر مقابله اساسی با نهادهای خودکامه حکومت من هم قبول دارم که کاری انجام نداد و از قوه قهریه مردم استفاده ای نکرد. شاید او بهتر از ما به ذات پلید این حکومت آگاهی داشت که از این نظر نمیتواند موفق باشد و فرصت سوزی کرد. زمان شورش های دانشجویی خاطرم هست که سردار ذورلقدر که فرمانده سپاه پاسداران بود بطور واضح و آشکار برای خاتمی پیغام فرستاد که یا دانشجوها را از خیابان ها جمع کند و یا تیربارها را نصب خواهد کرد. رای دادن او را هم بنظرم نباید به حساب نفاق او گذاشت بلکه احتمالا نخواسته است بهانه ای به دست حکومت دهد ، شاید به زعم او راهی برای فعالیت مجددش باز گذاشته شده باشد. این نوشته را به منزله قبولِ تمام وجوه شخصیتی خاتمی قلمداد نکنید بلکه می خواهم بگویم که باید به واقعیت های زمان او بیشتر توجه داشته باشیم و کمی با احتیاط در موردش قضاوت کنیم.

    پاسخحذف