۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

سواستفاده از عکس و نام من در فرند فید





آدمهای احمق دنیا همیشه از دیکتاتورها و جانی ها خطرناک تر هستند.
آدمهایی که مرا با این همه اسم و رسم و نشانی و آدرس و عکس نشناسند و بروند برایم آی دی و اسم جعلی در اینترنت درست کنند از احمد جنتی و احمد خاتمی کثیف تر و بیمار تر هستند.
به هر حال برای اولین بار و شاید نه آخرین بار اعلام می کنم هیچ گونه فعالیتی در سایت های فرند فید و دنباله ندارم.
البته مدتهای قبل در سایت دنباله با نام دنیا ایرانی فعال بودم.
عکس های من در فیس بوک و بلاگم فراوان هر کس می تواند به هر شکلی سواستفاده کند ولی این احمق ها فراموش کرده اند که من با نام حقیقی فعالیت می کنم پس نیازی به اسامی جعلی ندارم و می توانم از طریق قانونی پیگیر هرگونه سواستفاده شوم.
ضمن اینکه من پریسا صفرپور ساکن پراگ جمهوری چک نویسنده رمان های در سوگ دل ) دوپیکر ) و  کابوس من ایران هنگامیکه با این بلاگ و رمان کابوس من ایران به جنگ ضحاک زمان دیکتاتور ایران سیدعلی خامنه ای و نوچه هاش رفته ام نترسیده ام و نمی ترسم صابون هرگونه خطر یا استفاده ای رو به تنم کشیدم
پس پیشنهاد می کنم این بازی مسخره را تمام کنید.
برای دوستانم که تاکید کردید و نگران بودید تکرار می کنم تنها فعالیت اینترنتی من بلاگم است و هر از چند هفته ای با ای دی پرچم در بالاترین مطالب بلاگ رابه اشتراک می گذاشتم 
که آن را هم به دلیل اداره غلط سایت بالاترین و شبه مافیایی بودن رفتارهای برخی کاربران و رای ندادن به مطلبی که حتا سودمند است به دلیل آشنا نبودن با نام کاربر بوسیده ام و کنار گذاشته ام.
دوستان من امیر کلک از وبلاگ کلک و اسپینوزا یا همان سینا سینایی با آی دی گرین لیدر اگر اشتباه نکنم .....و شهرام بیطار از وبلاگ گردون از من خواستند به آنها ایمیل بدهم تا برای من دعوتنامه بالاترین بفرستند چطور است که من به همه این عزیزان گفته ام من در بالاترین عضو هستم و نیازی به دعوتنامه جدید ندارم؟
پس بهتر است کسی که به نام و عکس من رو آورده هرچه زودتر به دروغ خود اعتراف کند چون من او را چه در ایران و چه در خارج از کشور با ماموران امنیتی طرف خواهم کرد.
این سواستفاده از اسم من نیست ..سواستفاده از سایت فرندفید است.
برای آخرین بار می گویم من شخصیت مجازی نیستم که به راحتی از کنار بازیهای شما بگذرم.
شخصیت حقیقی با فعالیت مشخص هستم و تا ریزترین مسائل را از طریق وکلا در آمریکا و ایران
پیگیری می کنم.





۴ نظر:

  1. آدم هر چی اجتماعی تر و موفق تر باشه دشمنهاش هم بیشتره من به فرند فید گزارش دادم
    این کار رو بکن خودت هم

    پاسخحذف
  2. من نیومدم بگم که شر نشه وگرنه دیده بودمش و تعجب کرده بودم از بچه ها پرسیدم گفتن تو نیستی

    پاسخحذف
  3. یک مشت عقده ای و کثافت هستند و حیفه تو که دهن به دهن شون بشی
    به پرایوسی فرندفید گزارش دادی؟

    پاسخحذف
  4. پریسا خانوم من نمیدانم جریان چی هست که تو را اینطور عصبانی کرده ولی خودت میدانی سربازان گمنام امام زمان در یک سال گذشته چنان در اینترنت فعال شده اند که نگو و نپرس و تمام سعی خود را میکنند که جنجال افرینی کنند بنابراین به نظره من نباید زیادی خشمگین شد همین که اطلاع رسانی بکنید که شما در این جریان هر هرچی هست که من نمیدانم دستی ندارید کافی است پیروز باشید

    پاسخحذف