۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

شایعه مرگ جنتی به او هشدار داد:یا این گونه با ذلت می میری و مردم می خندند و یا مثل منتظری عزت را انتخاب کن!



شب گذشته تمام وقتم به اشک از شدت خنده برای طبع طنز و استعداد دوستان دست به قلم درباره جنتی گذشت
ولی امروز صبح پیش از دیدن تکذیبیه فقط به تفاوت های مرگ او و آیت الله منتظری فکر می کردم.
یادتان هست چه اشک غمی از گونه همه ما سرازیر شد؟ همه مایی که حتا مسلمان نیستیم و ضد روحانیت شاید؟
وقتی تکذیبیه را دیدم به نشانه های الاهی فکر کردم.
به شخصه اگر چنین اتفاقی برایم بیوفتد با خودم می گویم این شایعه الاهی و آسمانی و کائناتی است.
این همان حرف زدن خدا با آدم است اگر گوش شنوایی باشد.
کافی است جنتی و اطرافیانش به شور و هیجان و شادی مشتی از مردم که نشانه خروار است نگاه کنند.
کافی است خامنه ای و اطرافیانش فکر کنند مردم با خبر مرگ او چه خواهند کرد؟
من هیچ شادی خیابانی غیر از پیروزی فوتبال ایران به استرالیا یادم نیست ولی به نظرم با مرگ خامنه ای هزار برابر بیش از آن باید شاهد رقص و پایکوبی مردم باشیم و این برای صاحب عزا چه معنی دارد؟



۱۳ نظر:

  1. پریسای عزیز برای آدمی مثل جنتی که حتی فرزند خود را هم اعدام و فدای اراجیف انقلاب خود کرد دیر است که یک آیت الله منتظری شود.. اما بهرحال مقایسه بسیار ظریف و قابل تاملی بود
    سلامت باشی

    پاسخحذف
  2. جنتی هیچ وقت نمی تونه بشه منتظری مگر اینکه ۲۰ سال برگرده به عقب

    پاسخحذف
  3. مطمئن باش روز مرگ خامنه‌ای هیچ کس شادی نمیکنه، من حالم از خامنه‌ای بهم میخوره، ازش متنفرم،ولی‌ روزی که این پیر خرفت بمیره تازه اول غم غصه مونه.

    پاسخحذف
  4. پریسای نازنینم درود به تو متشکرم که جویای احوالم هستی عملهای جراحی پشت سر هم هستند و این یعنی پیری و هزار عیب و درد
    مطمئن هستم تو هم به اندازه دوستانت که اینجا نظر گذاشتند می دانی این دو قابل مقایسه نیستند و من می دیانم که منتظری هم وقتی کنار کشید به اندازه امروز جنتی منفور بود و خبر نداشت چند سال دیگر می میرد و خدا به او زمان داد
    شما جوانها یادتان نیست

    پاسخحذف
  5. همه می دونند اینا رو نمی شه مقایسه کر ولی ما ملت احمق و بدبخت و عاطفی هستیم مگه همین رفسنجانی جا...ش نیست که تا یه نمازجمعه گذاشت به نفع اسهال طلبها و ما عین بز اخوش رفتیم پشتش چریدیم؟؟ نماز خوندیم!!!

    پاسخحذف
  6. هیچ کس منتظری نمیشه ولی همه وقت برای توبه و برگشت دارن مثل کروبی و موسوی که منتظری
    ای کاش همه به فکر دنیا و آخرتشون باشن نه فقط بفکر دنیا

    پاسخحذف
  7. پریسا خانم
    اولن قالب جدید و زیبای وبلاگتون رو تبریک میگم.
    در مورد منتظری هم من برام واقعن جالب و "عجیب" بود این که ببینم کسی، اون هم یک مرد سیاسی، چطور در اوج محبوبیت و آبرو می میره.
    هر سیاستمداری لیاقت این موضوع رو نداره. بسیاری هستن سال ها پس از مرگشون به چنین عزت و احترامی می رسن ولی این که در آخرین سال زندگی، فرصت کسب این عزت رو پیدا کنند نادره.
    در بین سیاستمداران فعلی، به جز کروبی، نمی بینم کسی که حاضر به قبول چنین لیاقتی باشه.

    پاسخحذف
  8. (من هیچ شادی خیابانی غیر از پیروزی فوتبال ایران به استرالیا یادم نیست ...)
    منهم همینطور
    قالب جدید وبلاگت خیلی ناز و خوشرنگه(اسمایلی چشمک)

    پاسخحذف
  9. سلام
    اصلا جالب نبود. از اینکه این پست فطرتتان را با آیت الله منتظری مقایسه کرده اید بسیار ناراحت شدم.

    پاسخحذف
  10. مقایسه مقایسه چیه دیگه بابا؟
    حاج خانم پریسا این جماعت که حرف از مقایسه می زنند از رفقای خودمون هستند تو بالاترین و دنباله که فقط به تیتر رای می دن و مطلب رو نمی خونند
    اگر مطلب رو خونده بودند می فهمیدند شما دقیقا داری می گی قابل مقایسه نیستند
    قربانت فواد

    پاسخحذف
  11. ان شب تمام شادی های به یغما رفته سی سله پس خواهم گرفت

    پاسخحذف
  12. من به روزی فکر میکنم که اعلام شود رژیم جنایتکار اسلام ناب محمدی سقوط کرد و به تاریخ پیوست و ان شادی و جشنی که مردم ایران در خیابانها و ایرانیان سراسر دنیا برگذار خواهند کرد به باورم دنیا نظیر این شادی را بخود ندیده باشد بزرگترین جشنی خواهد شد که لااقل تاریخ ایران در خود پدید اورده باشد ولی در مقابل شادی مرگ خامنه ای یکی دو روز بیشتر نخواهد بود چون بلافاصله اخوند خونخواری را جانشین او خواهند کرد و روز از نوع و روزی از نوع. وای فکرش را بکنید که صحبی از خواب بیدار میشوید و طبق معمول اینترنت خود را انلاین بکنید و این خبر را بخوانید حکومت اسلامی ایران سقوط کرد براستی چکار خواهید کرد?
    Kia

    پاسخحذف
  13. سلام پریسای گرامی. گشتاخی کردم، به خودم اجازه دادم در کلامت دست ببرم.
    یا «این‌گونه در ذلت بمیر و مردم را بخندان، یا مثل منتظری عزت را انتخاب کن!» یا «این‌گونه در ذلت می میری و مردم می‌خندند، یا مثل منتظری عزت را انتخاب می‌کنی.»
    مهر

    پاسخحذف