۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

از صدقه سر دانشگاه آزاد مقام عظما پس از امامت و نائب امام زمانی به مقام خدایی نائل شد


آقای هاشمی رفسنجانی بیهوده به مقام عظمای زیرکی در این حکومت معروف نشده است
برای این سمت عمر طولانی و دل سنگ و تجربه و سیاست و هوش سرشار نیاز بوده که ایشان از همه بهره جسته است.
اما چند روز پیش وقتی شنیدیم فرموده اند هرکس وقف را به هم بزند از خدا قوی تر است به همه چیز این بنده خدا شک کردیم.بعد هم به خودمان شک کردیم که ای برادر چه خوب میخش را در بیت رهبری کوبیده و تهدیدهایش را کرده احتمالن که دیگر مطمئن است کار دانشگاهش تمام است و کسی در آن فضولی نخواهد کرد؟
نگو خام شده بوده!! و شاید ما خام هستیم و درک نمی کنیم قضیه از همان زیرکی سرچشمه می گیرد!!
هاشمی رفسنجانی خوب می دانست این جمله و دخالت دادن خدای بیچاره که در آسمانها و زمین بی کس افتاده و هیچ دیواری کوتاه تر از او یافت می نشود بهترین حالت ممکن است برای نشان دادن نفوذ مقام عظمای نایب امام زمان در حکومت.اگرچه یکی نیست بپرسد اکبر جان ببخشید کسی مانده بود که نداند این آقا چقدر نفوذ دارد؟
به هرحال هاشمی ساده بود یا زیرک تاریخ ثابت می کند اما اگر ما از دوستداران و پیروان و هم اندیشان آقای هاشمی بودیم امروز قبله مان را سمت بیت رهبری می چرخاندیم و نیازی نداشتیم برای زیارت  بکوبیم برویم تا صحرای عربستان و اتفاقن منبع مالی توریستمان از یک میلیارد مسلمان تا ابد تضمین بود.
خدا را شکر که ما صنمی با آقای هاشمی نداریم و به شخصه اگر مسلمان معتقد بودم حاضر بودم پیاده تمام صحرای عرب را سینه خیز طی کنم.
فقط یک سوال مرا بد درگیر کرده و آن اینکه آقای هاشمی چه مشکلی دارد که نتوانسته به درستی به حق و با شرف مقام عظما را سر جایش بنشاند همانطور که یک روز او را از سر جای اصلی اش بلند کرد و بر سر خانه های ایرانی خراب کرد؟




۲ نظر:

  1. پریسا جان حق داری تو هم گیج شدی از نامه دو پهلوی خ.ر ولی همه کارشناسها معتقد هستند به نفع اکبرشاه بوده تا ا.ن
    شیرین

    پاسخحذف
  2. ببین چقدر سوخته چرا دنباله نمیایی من kian8kian هستم ها پارسی هم تایپ می کنم

    پاسخحذف