۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

سردار احمد خورشیدی دیروز...سردار احمد خورشیدی امروز( از معجزات جمهوری اسلامی)



آقای برادر سردار احمد خورشیدی  را با خبر اعلام برائت از فرزندش آقا مهدی که داماد احمدی نژاد است شناختیم.ایشان پیش و پس از انتصابات ننگین و کودتایی مقام عظما با مصاحبه ها و فریادهای آتشین هرکس که شک داشت را هم مطمئن کرد که احمدی نژاد آنقدر شخص غیرقابل اعتمادی است که نزدیکانش او را بهتر می شناسند و منبع خوبی برای آگاهی هستند.
اما از آنجایی که جمهوری اسلامی از روز آمدنش تا روز انشالله رفتنش به زودی !! پر از معجزه های هزاره ای و ژوراسیکی و قرنی و غیره بوده ایشان ۱۸۰ درجه تغییر موضع دادند و در این لینک
 می خوانید که احمدی نژاد را اصلح ترین و برترین رییس جمهور جهان   ؟؟؟؟ می داند!
 او می گوید:(( با چشم خودم دیدم که محمود از فرط خستگی بیهوش شده و به بیمارستان نمی رود.طرح پرداخت یارانه ها از سالهای 60-61 شروع شده و ربطی به الان ندارد،دولت‌های بعد از جنگ می بایست به فکر اصلاح اقتصاد می افتادند که این کار به صورت کامل انجام نگرفت و اقتصاد یارانه‌ای دمار از روزگار مردم در آورده است و دولت سالی 80 هزار میلیارد تومان صرف یارانه های انرژی (نفت، گاز، برق، آب و ... ) می کند در حالیکه در بهترین وضعیت، در سال 87 فروش نفت، سالی 89 هزار میلیارد تومان بود. حال با 9 هزار میلیارد تومان باقیمانده و مقدار کمی مالیات (حداکثر 15 درصد) و صادرات غیر نفتی چه کاری می شود برای مردم انجام داد؟ دولت دهم تصمیم گرفته تا نگذارد درآمد کشور به هدر برود و درصدد است تا پول مردم را صرف آبادانی کشور کند و بنده معتقدم دولت حتما با یاری خدا در این زمینه موفق خواهد شد.سه سال است که رئیس جمهور با همه کسانیکه در اقتصاد ایران آشنا هستند مباحث کارشناسی انجام داده است، مطمئن باشید این طرح نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است.))
اینجانب به عنوان یک شهروند ساده اما نه خوش خیال خواستم عرض کنم که برادر سردار خورشیدی عزیز اعتراض و انتقاد شما برای ما نهایت معرفت شما نبود اگرچه سبب خوشنامی شما می توانست بشود پس این تعریف و تمجیدها هم روی سیاه مدیریت جهان را سفید نمی کند تو چرا خودت را بدنام تر کردی برادر؟ 



۴ نظر:

  1. پریسای عزیز، خواهر گلم سلام
    "با چشم خودم دیدم که محمود از فرط خستگی بیهوش شده و به بیمارستان نمی رود"
    من نمیدونم در حالت بیهوشی چطور اجازه نمیداده به بیمارستان ببرنش!!!!!!!!
    احتمالا از ویژگیهای هاله نور هست

    پریسا جون همیشه سالم و شاد و موفق باشی
    به یاد من هم باش.

    پاسخحذف
  2. این توقع شما از چنین امامزاده هایی که کور نکنند وشفا نمیدهند را به حساب شهروندگی ساده شما نمیگذارم و فکر میکنم مصداق کافر که همه را . . . اندیشید که ایشان هم مانند مردم خوب شهرتان میباشد که در ادامه باید بگویم در قسمت اول یا ایشان با بدان نشسته و خاندان نبوتشان را گم کرده بودند و یا اینکه احساس کرده بودند ورق در حال برگشتن است خواسته بودند نشان بدهند که تافته جدا بافته اند غافل از اینکه مردم میدانند اگر سگان زرد برادر شغال هم نباشند همگی از یک کرباسند.
    سبز باشید و مانا

    پاسخحذف
  3. آن شیخ بی عمامه، آن دکتر بدون پایان نامه آن کارشناس فی جمیع الامور، آن یهود آل سبور ، آن هدفمند کننده ی یارانه، جمع کننده ی 63% رای در خانه. آن سراسر هاله و های لایت ، آن خالی بند در سطح گیگا بایت... آن نمیدانم دکترای چی چی؟ ، شیخ و سیدنا محمود سبور چی!
    در سخن است روزی از زیادت کار ولو برفتی و بی هوش بیافتادی چنان که اصحاب جملگی رای به طبیب بدادندی به قاعده ی 63%! و آنگه که تصمیم بر آن شدی که شیخ به دام پزشکی برند، محمود در همان حال بی حالی لب به سخن گشودی که اصحاب در عجب ماندی و انگشت حیرت به کام گزیدندی... پس بگفتی مرا هر که ببردی دامپزشک خر بودی و مجدد بخفت... اصحاب همه نیک گریستندی و گریبان دریدندی و بر کرامات شیخ همی سجده کردندی...

    پاسخحذف
  4. درود
    ما به داشتن شيردلاني همچون مادر عزيز شهيد مرحوم فرزاد كمانگر افتخار ميكنيم

    پاسخحذف