۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

دوست عزیزم بزدل میرزای شیردل چند نصیحت دارد شنیدنی و خواندنی



در بلاگش نوشته است 
ای مردم سبز و سپید و سیاه و خاکستری واجب است تا زنده ام شما را چند وصیت بکنم:مبادا، هرگز، دور بادا و هیهات که گول ادا و اطوارها و ژانگولر بازی های این «اسی مشایی» که به شدت فکر می کنم اولین بار من این لقب را به او دادم و الان رایج شده است، را بخورید که شاعر می فرماید: «تو اول بگو با کیان زیستی ---- من آنگه بگویم که تو کیستی»یعنی کسی که هم سفره و یار غار محمود احمدی نژاد و رحیمی و سعیدلو و علی آبادی است هرگز و عمراً آدم حسابی نیست مگر اینکه نفوذی اپوزیسیون باشد در حاکمیت! این را گفتم چون دیدم شعبده این مردک شیاد در برخی که بسیار بعید هم می دیدم موقر واقع شده است تا جایی که فکر می کنند دشمن مکارم شیرازی بهتر از اوست!به این سیّد محمد خاتمی هم بگویید: مجبوری؟! مرد سابقاً حسابی چه شرطی و چه شروطی؟! این جماعت می خواهند اعدامت بکنند، پسر شردار پاشدار حشین اژدهای شریعتمداری کم مانده بود شکمت را سفره سگ کند و تو برایشان شرط می گذاری که در انتخابات شرکت کنی؟ این روزها تلویزیون نگاه نمی کنی؟ البته اگر پس پرده چه ها برود که حسابت با ملت صاف است، از ما گفتن بود. در زیر لوای این نظام مقدس کهریزکی هر رای از 22 خرداد به بعد لگدمال کردن صورت معصوم اشکان سهرابی است، من که نیستم شما را نمی دانم؟ای شمایی که عصبانی هستید از اینکه بالاترین به این شکل در آمده است نهراسید که من از اولش هم از بالاترین خوشم نمی آمد چون اولش هم مثل حالا بود در دست شماها و اصولاً وقتی بالاترین نبود ما چه غلطی می کردیم؟ از حالا به بعد هم همان کار را می کنیم.به بیلدر مصلیگیتس! هم بگویید ایمیل که هیچ چیزهای دیگر را هم که بخوانی مشکلی نیست فقط قبلش یک آرام بخش بینداز بالا!به نمک پاش ولایت یعنی دکتر! سعیدلو هم بگویید در زمینه مشارکت با قطر در برگزاری برخی مسابقات جام جهانی اصلاً روی در بایستی نکند و فقط مشخص کند که ایشان کلاً فکر می کنند ما ملت به چه مقدار بی شعور هستیم؟ مثلاً چند کیلومتر؟ چند سال نوری؟ چند رهنمود؟ چند خط ولایتی؟ چند ساندیس؟ خلاصه چند واحد بی شعوری؟ به شخصه ممنون می شوم!ضمناً باز هم می گویم من عاشق هدفمند کردن یارانه ها هستم!و ... بدرود!



۳ نظر:

  1. پری عزیزم شرمنده کردی و هیچی نمی تونم بگم به جز زیباترین جمله دنیا:
    دوستت دارم!

    پاسخحذف
  2. خانم صفر پور هشدارتان بجاست متاسفانه در برخی دگرگونی راکه همان تاثیر ملی بازی و پدر سوخته بازی های این دغلکاراست میتوان دیددر مورد بالاترین با شما موافقم تنها گله دوست گرامی اینجا خیلی زیبا شده ولی خواندن مطلبتان برای کسانی مثل من که سنی گذشته و چشم یاری نمیکند سخت است که فکری بکنید ودر پایان سال نویتان مبارک

    پاسخحذف
  3. هزار سلام به میرزا جان و هزاران تشکر از آقای حسین جان..چشم آقا مرسی از تذکر برای فونت

    پاسخحذف