۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

حالمان خوب است.اما تو باور نمی کنی!همه چی آرومه.



حالمان خوب است و مردیم از بس خوشبختیم.
پیکان جوانان زرد قناری بابا بعد ازاینکه چهل سال جان کند و قراضه نشد حالا پراید یشمی است با کلاس شده ایم اگر چه دو سه سال بیشتر دوام نیاورد.
خاک بازی تو کوچه ها و گوشواره طلا و الک دولک خوب بود یا سگا و ایکس باکس و فارم ویل؟ چقدر بچه های ما خوشبختند.هاچ زنبور عسل هم شد کارتون؟ ذهن ما بچه های زبان بسته شبانه روز دنبال مادر او می گشت و حالا فرزند تو خوب می داند بچه فلسطینی چرا باید به خودش بمب ببندد چون مادرش را اسرائیلی ها کشته اند!حالتان که خوب است؟
سریال آیینه و سایه همسایه و پاییز صحرا؟ چه معنی می دهد (زهرا خوشبخت می شود)(زندگی شیرین می شود).این چه دروغ و دونگ هایی بود که به خورد ما می دادند.حالا به کلانتر و خواب و بیدار و فاصله ها و قلب یخی نگاه کن. به جای آنکه به دروغ خوشبختی را به تو دیکته کنند نشانت می دهند که زن یا باید کلفت شوهر و بچه هایش باشد یا پلیس محجبه بشود یا هرزه و دزد و فراماسونی. آن وقت تو با خودت می گویی راستی من کدامیک هستم؟ ذهن ما را که به چالش می کشند حالمان خوب است.
پاتال و آرزوهای کوچک و گلنار!! از مدرسه ما را می بردند یک مشت دروغ و خیالپردازی می کردند تو سرمان و شب آسوده می خوابیدیم و رویا پردازی می کردیم.امروز از مدرسه بچه ات را می برند اخراجی ها تا ببیند و بداند قهرمانهای مملکتش چه آرپیجی زنهای قهاری بوده اند با نخود و بی نخودش فرقی ندارد.حالشان خوب است.
تلویزیون مختارنامه ساخته و روش های او را در بریدن سر ایرانی های مسلمان ناشده آن دوران می آموزیم.حالمان خوب است هر شب تلویزیون راه های مبارزه با جنگ نرم نشان می دهد و بابا رو پشت بام دنبال فرکانس فارسی وان دیش می تاباند.
راستی این حق است که شیر را می خریدیم شیشه ای دو تومان؟ این از گلوی تو پایین می رفت که پولش را دولت بدهد؟حالا یارانه ات را ماهانه به جیبت می ریزند و حق دولت به گردنت نیست می توانی بروی هر جور دلت خواست خرجش کنی دو سه کیلو گوشتش کنی یا دو سه بسته شیر در عوض دنیا و آخرت ات را داری.همه چیز آرام است.
حالمان خوب است چهل هزار تومان یارانه داده اند و مادرم برده دو کیلو گوشت با آن خریده.
میلیاردها دلار ریخته ایم تو دهان  ونزوئلا و بولیوی تا بیایند با رییس جمهورمان گل کوچک بازی کنند و بروند حرم امام رضا زیارت و ما حالش را ببریم حالمان از این بهتر نمی شود.
کرور کرور پول به پای حماس و حزب الله ریخته اند تا رییس جمهورمان با آبرو برود تو دهات لبنان حرف بزند و ما مفتخر باشیم از استقبال چند هزار نفری و بدانیم همه چی آرومه.
طرح مبارزه با مفاسد هر روز در اتومبیل های مردم و دستگیری سگهایشان و تراشیدن موی آناناسی پسرها و بریدن مانتوی کوتاه دخترها اجرا می شود و ما احساس امنیت می کنیم.
دست همه به دهانشان می رسد ولی خوب فری و مسی و مامان دو سال است تو دادگاه یکدیگر را تکه تکه کرده اند سر سه چهار میلیون زمین موروثی بابا که تو دهات پیدا شده.
مموش هم کنار گود نشسته با همه آنها قهر است و منتظر است ببیند خدا چه می خواهد.حالشان البته خوب است.
اعتبار پاسپورتمان در دنیا از آخر سوم شده ولی خوب به دلیل اینکه کیش و چالوس داریم به آن نیازی نیست و همه چیز آرام است.
تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل مردمی بودن و ساده زیستی مثل بازی بچه محلهای ما گردانده می شود و از داشتن امپراطور و سعیدلو و کفاشیان حالمان خوب است.
از دست ربنای شجریان هم راحت شدیم و حالا ماه رمضان با( جیگر طلا) به خوانندگی حسین مخته و اشکان افطار می کنیم.حالمان از این بهتر نمی شود.
یک مشت آدمی که سیاه نمایی می کردند و اقتصاد و آزادی را زیر سوال می بردند و اسم خودشان را خبرنگار گذاشته بودند تو زندان ها دارند می پوسند و همه چیز آرام است.
خبرهای شبکه خبر را بیست و چهار ساعته دنبال می کنیم تا ببینیم حقوق بشر در آمریکا و آلمان و انگلیس به چه روز سیاهی نشسته است و قدر زندگی مان را خوب می دانیم واگر کسالت داشته باشیم حالمان بهتر می شود.دانشجو هم به دلیل منحل شدن دانشگاه به درد نخوری مثل علوم پزشکی آرام شده است و با تغییر رشته های علوم انسانی به علوم حیوانی آرام تر می شود.
مملکتمان را سپاه یل امام زمان اداره می کند و خیالمان از بابت تلفنهای خصوصی و نامه های پستی و امنیت ایمیل و اینترنت راحت است همانطور که در ورود و خروج هروئین و اکس مهارت دارند و آسوده خیالمان کرده اند.
خوشبختانه آنقدر در کوچه و محله مان قتل و تجاوز و دزدی اتفاق می افتد که از خرید روزنامه و خواندن 
خبرهای حوادث راحت شده ایم و همه چیز به آرامی و با صبر پیش می رود.خلاصه که حالمان خوب است و خدا خودش می داند چه کند و با استقامت و نجابت ما همه چیز بهتر هم خواهد شد.چرا باور نمی کنی؟همه چی آرومه!





۶ نظر:

  1. درود دوست گرامی
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید. من وبلاگتونو به وبلاگم پیوند زدم. خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید.

    http://farimahbanoo.blogspot.com/

    پاسخحذف
  2. you are fantastic .ya....and this is important that we have never been more than better now.

    پاسخحذف
  3. you write so fantastic and this is more important that ya...all of us are happy and we have never been happy in our life such as now.

    پاسخحذف
  4. این خانه چقدر
    خیابان است

    از دستش که بدهی
    دلت
    برای آنچه نداشتی
    تنگ نمی‌شود

    پاسخحذف
  5. سلام پريسا جان
    وقت كردي سري به وبلاگ من هم بزن.
    http://nasimeazadi12.blogfa.com/

    پاسخحذف