۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

هم اکنون ما در حال بازخواست شدن توسط دوستان روس طرفدار جنبش مردم ایران هستیم

دوستان سر جدهای بزرگوارتان موقع شعار دادن مثل اصل ولایت نباشید که یک عمر گفتند مرگ بر آمریکا و حالا موقع ویزا گرفتن ماست مالی می کنند که منظورشان حکومت و سیاست بوده!!مثل برادران و خواهران افغان باشید که یک کلام مرگ بر ایران نگفتند در حالیکه از خجالت رهبران حکومتی در آمدند.یادتان هست؟ دو سه هفته پیش؟ حالا من از این قرطی بازیها و خدای نکرده بی ناموسی های ( اصلن شعار مرگ ندهید ) طرفداری نمی کنم ولی به خدا همکلاسهای روس ما با ورود یک روس جدید به کلاس و فهمیدن ایرانی بودن ما از جنبش سبز و حکومت شاه و قاجار و خمینی و ظلمهای حکومتی که همیشه بر ما رفته حرف زد تا رسید به اینکه شعار مرگ بر روسیه داده اید.بقیه هموطنهای بی خبرش را هم شوراند که اینهادر حالیکه ما چهار پنج ماه از فکر دختری که شهید شد در نیامدیم و پدرمادرهایمان گریه کردند!و شبانه روز پای خبرها دعا کردیم آزاد شوید بر ما شعار مرگ فرستادید فرق شما و رهبرهایتان چیست؟
خلاصه که گفتیم خواهران و برادران شعار ساز یک دوره فشرده با برادران و خواهران افغان کلاس بگیرند و بپرسند چه شد که هم پدر پدر جد دیکتاتور را سوزاندید هم به ما بر نخورد.

۲ نظر:

  1. راستش رهبرانشون که کم آتیش نسوزوندن! کلی هم ایده دادن به رهبرامون! اما در کل منم با شعار مرگ بر فلان و مرگ بر بهمان [بیسار سابق] مخالفم. اصلا با خود شعار مخالفم!
    اما با محتوای کلام شما موفقم!
    سپاسگزارم همشهری نازنین.
    پیام

    پاسخحذف