۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

آقای کدیور شما با این دروغتان به خونهای ریخته مدیون شدید.



آقای کدیور فرق شما با آقای مدیریت جهان را تازه فهمیدیم.
اینکه او دست بوس مقام عظما است و شما قصد دارید دست بوس دیگری بشوید و شاید هم خودتان بنشینید دستتان را ببوسند و مقام عظما باشید.
دروغ و دروغ و دروغ.از روزی که مرحوم خمینی آمد دروغ شد سرلوحه همه چیز و مایی که در زمان شما به دنیا آمدیم گیج و مبهوت نفهمیدیم دم خروستان را باور کنیم یا قسمهایتان را.
خدا را شکر که آقایان موسوی و کروبی بارها گفته اند جنبش سبز سخن گویی در خارج کشور ندارد.
شما از روح مرحوم منتظری هم خجالت نکشیدید که پیرمرد با آن سن و سال و زحمت و زجر درد مردم را فهمیده بود؟
شما از آیت الله موسوی خجالت نمی کشید که می گوید غزه و لبنان در اولویت نیست وقتی مردم این سرزمین دردمند هستند؟
حتا به اعتباری که خواهرتان نزد مردم دارد فکر نکردید؟
بانویی که به روشنفکری اش امید داریم؟
کسی که شخص من به خاطر او آقای کروبی را برگزیده ام؟
خط فکری خواهرتان هم مثل شماست؟
رایی که به آقای کروبی داده ایم و برای پس گرفتنش هم تلاش کردیم بیفایده بوده است؟
اصلن شما حواستان بود دوره دقیانوس نیست و فیلم و صدا همان سرعت برق را پیدا کرده است؟
شما هیچ ارزشی برای خونهایی که ریخته شده است قائل هستید؟
شما از مادر سهراب و اشکان و آرمان و علی و جواد و ندا و و ..پرسیده اید شعارشان چه است؟
شما که نمی توانید مرهم باشید نمک به زخمها نپاشید.
این رفتار شما باعث می شود مردم از جنبش سبز هم سرخورده شوند.
این راهی که شما و آقای مهاجرانی در پیش گرفته اید سبب شده بعضیها خیال کنند جنگ قدرت است و مردم بازنده اصلی.
شاید آمده اید همین را به ما بگویید و ما خودمان را به نفهمی می زنیم؟
چرا از جان جوانهای مردم مایه می گذارید برای این جنگ قدرت؟
اگر اینطور نیست پس لطفن عذرخواهی کنید.
حداقل برای حفظ آبروی خودتان در آینده ای نه چندان دور.
برای اینکه روزی جزو آنهایی نباشید که به خون مردم مدیون هستند.





۶ نظر:

  1. سلام

    البته ناگفته نمونه که در همون موقع که این شعار ساخته شد، لینکی در بالاترین ظاهر شد که خوب هم رای آورد و اسلا عنوانش این بود "هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران"

    در کل بنده اعتقاد دارم که اکثریت این شعار را نمیدادند و تقریبا همه میگفتند "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران". من خودم به شخصه با اینکه کلا دوست دارم به مظلوم از طریق عاقلانه و روشهای نرمال کمک بشه، نسبت به این غره و لبنان آلرژی پیدا کردم. شمن اینکه کلا از لبنان حالم بهم میخوره جون عشق و حال رو اونا میکنن بدبختیش مال ماست. به علاوه، از فلسطینیها هم خوشم نمی آید چون خیلی مزخرف هستند ولی دلم هم نمیخواد بکشنشون.

    به نظرم بهتره حالا که در طرف دشمن درگیریها بالا گرفته، ما زیاد به همدیگر نتازیم شمن اینکه آرزو میکنم آقای کدیور این حرفها رو از زبان خودش بزنه نه ملت.

    پاسخحذف
  2. لطفا دشمن شناس باشید دروازه حریف جای دیگری است

    پاسخحذف
  3. خاک بر سر ما که دل خوش کردیم به اینها

    پاسخحذف
  4. پرسیا عزیز با تمام احترام به تو نازنین .من فکر میکنم ما احساسی عمل میکنیم.من فکر میکنم ما نباید کلمات رو دستاویز و ملاک اعمال ادم ها قرار بدیم.
    در کنار شعار نه غزه نه لبنان و... شعار جمهوری ایرانی هم سر داده شد.این نیز اشتباه بود.و احساسی.کلمات نه دمکراسی اورند نه استبداد زدایی یکنند.من میگویم جمهوری ایرانی نیز میتواند باعث دیکتاتوری دیگری شود.کلمات ملاک خوبی برای احقاق حق خواهی نیست.به زودی مطلبی در مورد این بازی با کلمات که متاسفانه هم در جبهه اصلاحات هم سکولار این روزها شاهدش هستیم برای نوشتن در سر دارم.
    31 سال پیش نیز کلماتی چون استقلال ازادی جمهوری اسلامی کلماتی بودند که امیخته با احساسی شد که دور از عقل بود.و حاصلش نکبتی است که حال گریبان تک تک ما را گرفته.
    زیاده گویی نمیکنم حرف برای این موضوع زیاد دارم.
    همان طور که کدیور و امثال او اشتباه داشته اند اما عمل نیک نیز داشته اند.اما باید سعی کنیم نقد های ما نیز از احساسات دوری کند.
    سوار موج احساسات شدن از نظر من کار مناسبی نیست.

    پاسخحذف
  5. علی عزیز کلمه سوار موج احساسات شدن شما بیشتر توهین به من است تا نقد هرچند دوست خوبم هستید و قصدی ندارید.ولی من به کسی جایی وقتی امضا نداده ام که یک:
    بهترینها را بنویسم.
    دو:بی احساس یا با احساس بنویسم.
    سه:
    به عنوان یک فرد آزاد که دستی هم به قلم دارد هرجا که به شعورم توهین بشود احساسم را بر عقلم ترجیح می دهم.اگر روزی کارمند یک سازمان خبررسانی بشوم ۱۰۰٪ حرف شما را به گوش جان می خورم.
    ممنونم که همیشه با من هستی و مراقبی همه چیز درست پیش برود.

    پاسخحذف
  6. ولی من با علی موافق نیستم
    این ما نیستیم که با احساس مینویسیم یا میشنویم این امثال آقای کدیور هستند که هنوز قصد دارنبه مصداق گذشته حوزوی خودشون مردم رو یک مصت الاغ فرض کنند که پای منبرشون نشستند و هیچی نمیفهمند
    نه آقای کدیور بهتره بدونی که من و امثال من تو روز قدس با تمام وجود فریاد زدیم "نهغزه نه لبنان جانم فدای ایران" و این رو جلوی چشمهای بهت زده جهانیان و بیسج‌‌هایی که اومده بودن گفتیم. بله آقای کدیونر درست شنیدی "نه" نه "هم"
    و این رو بهتره بدونی که اینجنبش مردمیه و ما هرکسی رو که عقب موند جا میزاریم میریم جلو و وقت نداریم که براش صبرکنیم تا به ما برسه. چه مخواد موسوی و کروبی باشه چه شما(که البته در مقیاس کروبی و موسوی عددی هم نیستین) پس خوب گوشهات روباز کن وخوب ببین و بشنو.
    پریسا مطلبت عالی بود

    پاسخحذف