۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

اشک من هویدا شد برای بانو مرضیه


حیف حیفه همه هنری که از خودمان دریغ کردیم
حیف از آن چه که داشتیم و قدر ندانستیم.حیفه همه رفتگان و جوانمردی ها که نه تنها تکنولوژی جایگزینش نشد که به قرن ها قبل بازگشتیم.
چه شد که بی مرضیه و پوران شدیم؟چه شد که بی الاهه و دلکش شدیم؟چه شد که فیلمهای آبگوشتی پر از جوانمردی مان را دادیم و به فیلمهای بی آب و بی گوشت و بی مزه اما شور از ولایت دلخوش شدیم؟
راستی چه شد که مرضیه به سازمان رجوی رو کرد؟چه شد که میلیونها دوستدارش را به عده قلیلی فروخت؟
هنرمند یک مملکت را چه به جناح گیری؟ همیشه دلخور بودم و از معدود هنرمندانی بود که با وجود دلخوری صداش را روزانه به گوش جان می سپردم تا یادم نرود ایرانی ام.
راستی مرضیه از مردمش دلگیر بود؟رجوی ها را بهتر از همه کسانی می دانست که در وطن عاشقش هستند؟مجبور بود؟چه  سبب شد او قید کنسرتهای آن چنانی در لوس انجلس را بزند؟
تنها جوابم میهن دوستی اش است اما ایکاش راه بهتری می پیمود.
رجوی ها خوب یا بد بحث این کلام کوتاه نیستند می خواهم بگویم دردسرها و چریکی و گروهکی زیستن آنها برای بانوی هنرمندی چون مرضیه شایسته نبود.حیفه آنهمه زیبایی و شور و ذوق که در مرداب سیاست پوسید.
وطن به من آموخت دشمن بی عدالتی های رژيم ستمکار کنونی باشم اما کدام گروه و جناح و عقیده می تواند مرا در خود جای دهد بی آنکه برای هدفی مشترک و بزرگ و ملی از من بردگی نکشد؟
روح خسته اش قرین مهر پروردگار


۷ نظر:

  1. پریسای عزیز کس دیگری از آن قدیمی‌ها باقی مانده!؟ گمان نمی‌کنم. امروز هرچه گشتم نام دیگری به یادم نیامد از آن صداهای جاودانه که صبح تا شام گوش می‌دادیم.
    یک نسل به باد فنا رفت، نسل دوم هم دارد فنا می‌شود، اگر دست نجنبانیم و این دجالها را سرنگون نکنیم!

    پاسخحذف
  2. تاسف می‌خورم پس هستم

    پاسخحذف
  3. تعداد بسیاری از کسانیکه به منجمدین روی آوردند فقط بدین دلیل بود که میخواستند به هر شکل ممکن با رژیم آدمخوار اسلامی مبارزه کنند و خیال می کردند که تنها منجمدینند که در حال مبارزه ی واقعی هستند..درواقع آنها گول عوام فریبی رهبران فاسد منجمدین را خوردند.
    بانو مرضیه از چنان هنری برخوردار بود که وی را فراتر از امثال مسعود و مریم قرار می دهد .. یادش گرامی

    پاسخحذف
  4. خیلی زیبا نوشتی این پست را پریسا جان روح مرضیه شاد
    kia

    پاسخحذف
  5. مرضیه وقتی به گروه کثافتی مثل قجر و مسعود پیوست مرد و ما اشکمان را همان موقع ریختیم

    پاسخحذف
  6. بروید بمیرید. خارج کنار ویسکی نشستید توقع دارید حکومت راعوض کنیم تحویل شما بدهیم

    پاسخحذف
  7. "وطن به من آموخت دشمن بی عدالتی های رژيم ستمکار کنونی باشم اما کدام گروه و جناح و عقیده می تواند مرا در خود جای دهد بی آنکه برای هدفی مشترک و بزرگ و ملی از من بردگی نکشد؟"

    حرف درستیه...توی اون سن می تونست خوش و راحت با هنرش هر جای دنیا زندگی کنه، اما نکرد...مثل بعضی آشغالا -یکی شون حبیب- خودشو نفروخت... در صورتیکه خیلی جاها با هنری که داشت می تونست بره و زندگی کنه و خوش باشه....از این نظر از 90 درصد هنرمندان خارج نشین مرد تر بود

    پاسخحذف