۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

سلام خدا به هیفا وهبی و نانسی عجرم از زبان احمدی نژاد؟!





به شخصه در تاریخ معاصر هیچ دیکتاتوری سراغ ندارم که خود را در جایگاه خدا دیده باشد..
این صیغه جدیدی که مدتهاست در خبرها و سخنرانیهای حکومت جهل ولایت وقیح می شنویم نهایت بی خدایی است.
سلام خدا به مردم پاک و هنرپرور شیراز.سلام خدا به ملت شهیدپرور خرمشهر.سلام خدا...؟؟
امروز هم آقای مدیریت جهان در جمع شیعیان جنوب بیروت گفت: سلام خدا به جوانان و هنرمندان!؟ لبنان.
تصور نمی کنم لبنان هنرمندی جز هیفا و امثالهم که در دلبری و لوندی دهان دنیا را آب انداخته اند هنرمند جمکران رو یا دست بوس ولایت وقیح داشته باشد.
ایشان دقیقن منظورشان هیفا جان وهبی بود که از طرفداران حسن خان نصرالله است و برادر مشایی که دستی به هنر و هنرمند و هنر شناس و خوشکل پسندی دارد از مدیریت جهان خواست دل زیبای خفته لبنان را به دست بیاورد.
پشت این وقاحت چه فلسفه حیرت انگیزی است که نویسندگان سخنرانی ها و خبرها به دستشان می دهند؟
از طرف خدا سلام می کنید؟نماینده او هستید؟ اصلن من نمی فهمم خدا اگر خدایی است که شما می گویید به بنده اش سلام می کند؟
مردیم از بس خودمان را به حماقت زدیم.مردیم از بس از هر کلام کوتاه اما غلط تان گذشتیم و هزار دلیل پشتش آوردیم به نفع شما.سخنرانی های بیهوده داشته باشید و دروغ بگویید و تحریف کنید ولی به همان خدایی که نمی پرستید دیگر جای او را نگیرید که بتوانیم برای همان برده بودنی که شما از ما می خواهید و در جامعه ای که شما ساخته اید امیدی نادیده و خیالی در آسمانها داشته باشیم.



۶ نظر:

  1. جالب بود.ولی من همیشه فکر می کردم منظورشون از این سلام خدا یک چیزی مثل همان صلوات است هر چه که هست سلام خدا به این سلام خدا به آن اینقدرها جالب نیست.متشکرم از نکته سنجی

    پاسخحذف
  2. من از این تحلیل های مسخره متنفرم هیچ ربطی ندیدم

    پاسخحذف
  3. باور کن همین امروز به همسرم گفتم تو کف این سلام خدا به فلان سلام خدا به بهمان مانده ام و وقتی در ادامه گفت به هنرمندان و جوانان گفتم هیفا رو می گه لابد

    پاسخحذف
  4. این گفته ترجمه همانی است که بهنگام صلوات به عربی گفته میشود و در واقع یک عبارت دعایی است. آنچه حال مرا بیشتر از نکبتی مثل احمدی نژاد بهم میزند بیسوادانی است که هر کدام وبلاگی راه انداخته اند و در آن از موضع علامه دهری سخن میگویند و چه محملی برای مطرح کردن خود بهتر از ریس جمهوری منفور وسبک سر.

    پاسخحذف
  5. من نمی دونم این پیروان ولایت کثیف چرا بیشتر از نوک ماغشون رو نمی بینند و راه می افتند به زر زر کزدن در هر مسئله.بگو آخه بی خدای نفهم تو کی هستی که یک بلاگ نویس بخواد از طریق توی ازگل به جایی برسه؟

    پاسخحذف
  6. سلام با تاخیر فراوان.اول اینکه این روزها دارم به این نتیجه میرسم اونهایی که هی خدا خدا میکنن از شارلاتان های روزگارند.حالا هم این تحفه ارادان که روزی بشقاب برای حضرت غائب کنار دستش میزاره و امروز هم الهی وحی از طرف خدا
    دوم اینکه گویا یه سری رو بدجوری قلقلک دادی که دنبال ربط میگردن برای موضوع
    پاینده باشی.بنویس.با قدرت هم بنویس

    پاسخحذف