۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

از نصرالله که یک بشکه گوشت و برنج حرام و هضم نشده است چه توقعی دارید وقتی روشنفکرهای ما با کار فرهنگی عربی پیش از اینها او را تایید کرده بودند؟





حسن نصرالله چیزی را گفت که ابراهیم یزدی ۳۱ سال پیش در روزنامه کیهان به تاریخ چهارم اردیبهشت بیان کرد:می خواهیم اثرات ۲۵۰۰ ساله استبداد را بزداییم.
حسن نصرالله مقبره کورش را خرابه ای یافته که ما گاهی در گروه ۱۰۰۰/۱۰۰/۲۰/۵نفره دوره اش می کنیم و قبر امام رضا را گنبدی از طلا که همیشه جمعیت فشرده و روبه مرگ آویزانش است و پول به پایش می ریزد.
ما دشمنی مثل حسن نصرالله داریم چون دوستانمان هنرمندان و فرهنگیان و متولیان مملکتمان که همان خودمان هستیم از دشمنی چون او صد برابر زیانبار تر بوده اند.
ما امروز از نصرالله چیزی را شنیدیم که روشنفکرهایمان چهل سال پیش مثل پتک بر سر محمدرضا شاه کوبیدند به دلیل جشنهای ۲۵۰۰ ساله.
این کوه خوردن و خوابیدن و عربده کشیدن و جنگ طلب که عددی نیست برای ما وقتی داوود میرباقری مملکتمان مختارنامه و امام علی می سازد!مگر ما چند داوود میرباقری داریم؟
مگر ما چند مهدی فخیم زاده داریم که امام رضا می سازد به جای داستانهای به حق شاهنامه؟
چرا به آنچه از خودمان بر خودمان است ایراد نگرفته ایم و دشمن ریز و بی ارزشی را اینقدر بزرگ می کنیم؟
مگر همین محمد نوری زاد عزیز( به امید آزادی اش) نبود که چهل سرباز را ساخت و در آن علی و حسن و نقی و تقی و عرب را به فردوسی ضد تازی وصل کرد و به خورد ملت داد؟
مگر همین ما نیستیم که چهل سال پیش پدرانمان نام فرانک و رامتین و فرشته و شهلا و مهرزاد بر ما گذاشته اند و امروز ما دختران و پسرانمان را زهرا و فاطمه و ابوالفضل می نامیم؟
وقتی نماینده مجلس ما پنجاه سال پیش بیژن نامیده شده و امروز به خامنه ای می گوید امام! حسن نصرالله چه فکری بکند جز آن توهم که داشته و بر زبان آورده؟
از ایرانی بودن ما چه چیز مانده جز تاریخی که خودمان هم دست و پا شکسته از آن می دانیم؟
به جای بزرگ کردن دشمن حقیری چون او می بایست در خودمان و دوستانمان تجدید نظر کنیم.


پ.ن: حتا اگر ویدیو و سخنان نصرالله جعلی باشه در این متن و نظر من تغییری ایجاد نمی شه.

۹ نظر:

  1. نخستین پیام پادشاه جدید ایران – به نام ایران زمین، به نام کورش و به نام فردوسی و با بزرگترین درودها و شادباشها به تمام فرزندان و زنان و مردان دلیر و شجاع ایران زمین در سراسر جهان که هر یک ملکه و پادشاه ایران هستند اعلام آماده باش جنگی می نمایم . صبر و تحمل ۱۴۰۰ ساله ما بس است و دفاع نشانه ضعف است. ما باید از هر راهی که میتوانیم خانه سیاه خرافات را به هوا بفرستیم و شعله در مراسم شان افکنیم، تا طلسمی که باید ۱۴۰۰ سال قبل ساسانیان با کشتی هایشان می شکستند بشکنیم و دشمن وحشی نادان را نابود سازیم و نام خود را در تاریخ ایران جاودان سازیم. این نهایت وظیفه هر ایرانی پاک نهاد می باشد. پیروزی از آن ماست. بدرود. هفتم آبان ماه ۲۵۶۹. این پیام را به دیگر ایرانیان بفرستید.

    پاسخحذف
  2. آخ که حرفای دلمو زدی

    پاسخحذف
  3. ایراندوست۱۳۸۹/۸/۱۷, ۱۱:۵۵

    درود به شرف و قلمت

    پاسخحذف
  4. واقعا که اسمت برازندته. آفرین. و افتخاری برای من. به امید روزی که این آشغالها رو نداشته باشیم ولی‌ ایندفعه قدرشو بدونیم. احمد

    پاسخحذف
  5. درود بر تو پریسای نازنین. چقدر زیبا نوشته ای. میبوسمت.

    پاسخحذف
  6. هر چی گشتم پیدا نشد ، موقع انتقال وبلاگ ها به بلاگ اسپات بعضی ها شون حذف شدن . 3-4 سال پیش یه متن نوشته بودم در همین مورد . وقتی اولین فیلم ارباب حلقه ها رو دیده بودم ، نوشته بودم خارجی ها از جنگ جهانی و بمب اتم میان اسطوره درست میکنن و ارباب حلقه ها رو میسازن ، ماها با وجود این همه اسطوره تو شاهنامه میریم امام علی درست میکنیم ، که تازه خود شاهنامه هم قدیمی ترین و بهترین چاپش مال مسکو هستش نه ایران .
    کاملاً با حرف هات موافقم ، ولی از ملت دلخور نشو ، از دست کسی کاری ساخته نیست ، تقصیر این حکومت هستش همه شون .
    ولی این رو هم خیلی خوب میدونم که پس فردا که برگ برگشت تا الفبای این مملکت هم مثل مال ترکیه عوض میشه ، دیگه اثری از اسلام و عربی تو این مملکت نمیمونه ، خدمتی که این حکومت به ایران کرد تو این 1400 سال هیچ کسی نتونسته بود بکنه ، با تمام وجود چهره عریان و واقعی اسلام رو به همه ایرانی ها و دنیا نشون داد .



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  7. کاملا موافقم.روزی که سعید حجاریان انقلابی عکس خمینی رو در ماه به مردم نشون داد چه خرده از لمپن هایی مثل حسن نصر الله که سر در اخل بیوت حضرات دارند.
    از ماست که بر ماست.ما ملت مقصر بوده و هستیم.

    پاسخحذف
  8. ویدئو جعلی نیست و سخنان کاملا با لبخوانی مطابقت دارد. بسیار زیبا نوشتی پریسا جان, درود بر اندیشه ات

    پاسخحذف
  9. دوست گرانقدرم

    بسیار زیبا و به جا گفتی
    من نیز همین رای را دارم
    پایا و پویا باشی

    پاسخحذف